اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کرمانشاهی: آیا وزارت ورزش به دنبال بردن تیمی است؟/بهاروند تشخیص داد من داور دربی نباشم

داور فوتبال ایران که ظاهرا قرار بوده به عنوان داور دربی انتخاب شود در خصوص این عدم انتخاب انتقاد تندی از فدراسیون فوتبال کرد.

کرمانشاهی: آیا وزارت ورزش به دنبال بردن تیمی است؟/بهاروند تشخیص داد من داور دربی نباشم

رضا کرمانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب محمدحسین زاهدی‌فر برای قضاوت در دربی‌ نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: کمیته داوران و اسماعیل صفیری تشخیص دادند که من داور دربی باشم اما حیدر بهاروند تشخیص داده که من نباشم. آیا بهاروند کارشناس داوری است که در همه چیز نظر می‌دهد؟ 

کرمانشاهی تصریح کرد: کمیته داوران من را معرفی کرده و به من ابلاغ کرده ولی بهاروند و دارودسته‌اش این ابلاغ را عوض کردند. حالا چه اهدافی داشتند من نمی‌دانم. با اسماعیل صفیری صحبت کردم به من گفت که استعفا می‌دهم تا تکلیف این قضیه روشن شود. یک نفر مسئولیت این کار را گردن بگیرد ببینیم چرا این کار را کرده‌اند یک نفر مرد باشد و مصاحبه کند و بگوید من این کار را کرده‌ام.

داور فوتبال ایران افزود: فردا ساعت 12 ظهر با نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به فدراسیون می‌روم و از رسانه‌ها می‌خواهم به آنجا بیایند چون قصد دارم صحبت‌هایی را داشته باشم. نماینده پاکدشت به من گفت یعنی فدراسیون اینقدر بی‌صاحب است که کسی از بالا به آنها دستور بدهند؟ مگر این کار تخصصی نیست؟ به نظر من دست‌های پشت‌پرده خودشان هستند و آب از سرچشمه کثیف است.

وی اضافه کرد: بهاروند گفته من از بالا دستور گرفتم. می‌خواهم ببینم این بالا چه کسی است؟ حتماً وزارت ورزش است. آیا وزارت ورزش به دنبال بردن تیمی است؟ به دنبال چیست؟ 

کرمانشاهی ادامه داد: کمیته داوران به من ابلاغ کرده پیش‌نویس آن را هم دارم به من گفتند آماده باش و ریکاوری کن. یک هفته است فیلم‌های بازی‌های تور را نگاه می‌کنیم آنها به این نتیجه رسیدند من قضاوت کنم ولی نمی‌دانم بالا  کیست این کار را کرده فردا به فدراسیون می‌روم ببینم چه کسی این کار را کرده است.

داور فوتبال ایران تصریح کرد: رئیس کمیته داوران به من گفت به خاطر این تصمیم استعفا می‌دهم چون ما تشخیص دادیم تو داور دربی باشی، حالا چه کسی این کار را کرده و سریع هم روی سایت فدراسیون گذاشتند، نمی‌دانم. این مسئله عجیب نیست، کثافت‌کاری در فدراسیون است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول