اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

قهرمان واقعی شاکی از شیاد اینستاگرامی/ عقده‌گشایی با مدالهای قهرمان وزنه‌برداری

علی داودی، قهرمان و رکورددار وزنه‌برداری جوانان جهان صبرش سر آمد و جلوی شیاد اینستاگرامی را گرفت.

قهرمان واقعی شاکی از شیاد اینستاگرامی/ عقده‌گشایی با مدالهای قهرمان وزنه‌برداری

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، این موضوع که در اینستاگرام قهرمان جعلی زیاد شده و جوانان گول افراد شیاد را می‌خورند، در حال گسترش است و قربانیان فراوانی در این فضا می‌گیرد. این روزها، شیادان فضای مجازی پا را فراتر گذاشته و شاهدیم ناباوارنه و به سادگی در حال درآمدزایی هستند.

به تازگی، فردی به اصلاح عشق وزنه‌برداری پیدا شده که با استفاده دورغین از عناوین قهرمانی علی داودی قهرمان و رکورددار جوانان جهان و قهرمان بزرگسالان آسیا، در اینستاگرامش با گول زدن برخی جوانان تهرانی، به فعالیت های غیرمتعارفی مبادرت ورزیده است.   این تنها نکته جالب ماجرای نیست و این فرد حتی توانسته افراد مشهور و ورزشکاران حرفه‌ای را نیز فریب بدهد!

یک داودی که روز و شب برای قهرمانی در وزنه‌برداری جهان و المپیک تلاش می‌کند و داودی دیگر، از افراد ساده و زودباور سو‌ءاستفاده می‌کند. 

اگرچه شیاد اینستاگرامی دو سال به این اقدامات عوام فریبانه مشغول بود، اما علی داودی با انتشار یک استوری، جلوی این فرد را گرفت. داودی در استوری خود اعلام می‌کند که دوستان اگر سوءتفاهمی تا الان پیش‌ آمده، از طرف من نبوده و کار آقا ارسلان بوده ... 

علی داودی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: کاش این دوست‌مان که از عناوین من سوء استفاده کرده، دست از این کار بردارد و به راه راست هدایت شود.

وی افزود: اگر این کارهای سخیف و پیش پا افتاده که از کم خردی بوده، دوباره تکرار شود، عواقب سنگینی برای او در پی خواهد داشت. با ادامه این وضعیت، با مراجعه به نهادهای قانونی، شکایت خواهم کرد. سوء استفاده از عناوین قهرمان‌هایم، جعل هویت است و جرم بزرگی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول