اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش تیراندازی با کمان: دغدغه مالی نمی‌گذارد با آرامش ذهنی تمرین کنیم/حمایتی از ورزشکار نمی‌شود

ملی‌پوش تیراندازی با کمان ایران گفت: سعی کردم در دوران کرونا تمریناتم را داشته باشم اما اینکه بگویم بدون دغدغه تمرین کرده‌ام، اینطور نبوده است.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان: دغدغه مالی نمی‌گذارد با آرامش ذهنی تمرین کنیم/حمایتی از ورزشکار نمی‌شود

امین پیرعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره تمرینات این روزهایش در بحران کرونا، اظهار داشت: من هم مانند همه مردم درگیر کرونا بودم. همان طور که می‌دانید اردوها و مسابقات لغو شد و من هم سعی کردم کجدار و مریز تمریناتم را داشته باشم تا آمادگی‌ام را حفظ کنم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در این مدت فدراسیون ورزشکاران را رها کرده و شاید فقط تمرکز یک ورزشکار المپیکی بوده، خاطرنشان کرد: فدراسیون هم دغدغه خودش را دارد اما هدف ما کسب سهمیه تیمی است تا با ترکیبی کامل در المپیک توکیو شرکت کنیم. ما هم نگران دوری از تمرینات بودیم هر چند مربی تیم ملی با تشکیل یک گروه در واتساپ روی ورزشکاران نظارت داشت تا رها نشوند.

پیرعلی یادآور شد: با توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی، من درگیر این موضوع بودم و شما می‌دانید حمایتی از ورزشکار نمی‌شود. من سعی کردم هم این موضوع را حل کنم و هم تمرینم را داشته باشم اما اینکه بگویم بدون دغدغه تمرین کرده‌ام خیر اینطور نبوده است.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورها درباره اینکه کمیته ملی المپیک در نظر دارد از ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه دارند، حمایت کند، گفت: این موضوع خوب است اما برای من اتفاقی نیفتاده است. هزینه‌های ما بسیار بالاست اگر این مسائل حل شود ذهن ما هم آرامتر خواهد بود. امیدوارم کمیته ملی المپیک هم حمایت کند تا انگیزه داشته باشیم. البته هیات استان اصفهان پیگیر تمرینات من بود اما چون ما منبع درآمدی نداریم، مسئله اقتصادی دغدغه اصلی من بود.

ملی‌پوش ریکرو ایران در ادامه صحبت‌هایش به هزینه‌های بالای کمان و تیر برای تمرین و مسابقه اشاره کرد و گفت: من با هزینه شخصی کمان تهیه کرده‌ام. کمانی هم که دارم هم برای مسابقه است هم تمرین در حالی که ورزشکاران دیگر کشورها 2 کمان شبیه به هم و حرفه‌ای دارند که اگر مشکلی در مسابقه پیش آمد از آن استفاده کنند و امتیاز از دست ندهند که ما آن را نداریم. هر تیر ما یک میلیون تومان هزینه دارد.

وی همچنین با اشاره به شروع تمرینات تیم‌های رقیب برای کسب سهمیه تیمی، عنوان کرد: در فضای مجازی پیگیر هستم و دیدم که تمرینات رقیبان ما از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا و فرانسه شروع شده است و حتی مسابقه ملی هم دارند. فکر می‌کنم از هفته آینده تمرینات ما هم شروع شود و امیدوارم بتوانیم این مدت را جبران کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول