اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

وبینار اسپینوس با نمایندگان کاراته آسیا و اقیانوسیه/ غیبت نماینده ایران!

جلسه رئیس فدراسیون جهانی با نمایندگان فدراسیون‌های ملی کاراته آسیا و اقیانوسیه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وبینار اسپینوس با نمایندگان کاراته آسیا و اقیانوسیه/ غیبت نماینده ایران!

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از جلسه روز جمعه اسپینوس رئیس فدراسیون جهانی کاراته با فدراسیون‌های ملی اروپا، روز گذشته (دوشنبه 10 شهریور ماه) با روسا و نمایندگان فدراسیون‌های آسیایی و اقیانوسیه از طریق ویدئو کنفرانس گفت‌وگو کرد تا در مورد وضعیت و تأثیر همه گیری کرونا در کشورها بحث کنند.

در جلسه ویدئو کنفرانسی رئیس فدراسیون جهانی کاراته، نمایندگانی از استرالیا، بنگلادش، کامبوج، چین، چین‌تایپه، کره‌جنوبی، جزایرفیجی، اندونزی، ژاپن، ماکائو، مالزی، نائورو، نیوزیلند، پاکستان، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و امارات متحده عربی حضور داشتند.

نکته جالب در این جلسه این بود که نماینده‌ای از کشورمان حضور نداشت. 

در این جلسه موضاعاتی از قبیل از سرگیری فعالیت‌های کاراته، به روزرسانی تقویم مسابقات در حال تجدید نظر و ارزیابی عدم اطمینان فعلی پیرامون همه‌گیری کرونا نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

 آنتونیو اسپینوس رئیس WKF در این رابطه گفت: همکاری مقامات ملی ورزش کشورهای مختلف برای کمک به ارتقا کاراته پراهمیت بوده و کمک شایانی به پیشرفت این رشته در کشورهای متبوع خود می‌کنند. 

وی افزود: فدراسیون‌های آسیایی سهم بسیار ارزشمند و ویژه‌ای برای دنیای کاراته به ارمغان آورده اند. من بسیار خوشحالم که پیشرفت‌های بزرگ این ورزش را در ماه‌های گذشته در قاره آسیا دیدم.

اسپینوس خاطرنشان کرد: بسیار سپاسگزارم و اطمینان دارم که کشورهای آسیایی به عنوان یک سرمایه خارق العاده برای توسعه ورزش ما ادامه خواهند داد.

اسپینوس از بازخورد همه شرکت‌کنندگان در جلسه استقبال کرد و از ابتکاراتی که برای ادامه فعالیت و درگیری ورزشکاران کاراته انجام شده قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول