اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تراکتور در میان استقبال پرشورها وارد تبریز شد/عکس یادگاری زنوزی با جام قهرمانی و کاپیتان‌ها

اعضای تیم فوتبال تراکتور پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی در میان استقبال پرشور هواداران خود وارد تبریز شد.

تراکتور در میان استقبال پرشورها وارد تبریز شد/عکس یادگاری زنوزی با جام قهرمانی و کاپیتان‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتور تبریز روز گذشته در فینال جام حذفی به مصاف استقلال رفت و با برتری سه بر دو در این دیدار برای دومین بار در تاریخ خود جام قهرمانی را به دست آورد.

*کاروان تیم تراکتور صبح امروز با پرواز چارتر از مشهد به تبریز بازگشتند و با استقبال فوق العاده هواداران پرشور خود در فرودگاه شهید مدنی مواجه شدند.

* مالک تراکتور پس از پیاده شدن بازیکنان و مربیان تیم از هواپیما آنها را در آغوش گرفت و با برخی بازیکنان مانند مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه عکس یادگاری گرفت.

* قدرت زنوزی پدر مالک تراکتور که یکی از هواداران قدیمی این باشگاه است مانند مراسم اهدای جام در مراسم استقبال هم نقش پررنگی داشت.

* محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان شرقی و برخی مسئولان شهری و استانی همراه محمدرضا زنوزی در این مراسم حضور یافته و پس از خروج بازیکنان از هواپیما به آنها دسته گل اهدا کردند.

* مالک تراکتور که در سفر به مشهد همراه این تیم نبود، پس از خروج اعضای تیم از هواپیما جام قهرمانی را گرفت و آن را بالای سر برد.

*در زمان بالا بردن جام توسط زنوزی، اطرافیان وی به زبان آذری شعار موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را سر دادند.

*هزاران نفر از هواداران این تیم با برافراشتن پرچم های تراکتور و روشن کردن مواد آتش زا در مسیر اتوبوس تیم از شاگردان ساکت الهامی استقبال و آنها را کردند.

*سرمربی تراکتور با آوردن جام قهرمانی مقابل شیشه اتوبوس شادی زاید الوصف هواداران را افزایش داد.

*با وجود تاکید محمدرضا زنوزی بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای مراسم استقبال از تیم، هواداران تراکتور بدون توجه به این موضوع در مراسم شرکت کرده و حتی بسیاری از آنها هم ماسک هم روی صورت خود نداشتند.

*اکبر ایمانی از داخل اتوبوس تشویق ایسلندی را اجرا کرد تا هواداران به وجد بیایند.

* تعدادی از بانوان هم برای خوش آمدگویی به تیم تراکتور به فرودگاه آمده بودند.

* جشن قهرمانی تراکتور از ساعت 12:30 در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود و تعداد زیادی از هواداران به همراه خانواده‌های خود در این ورزشگاه حاضر شدند به شکلی که جای خالی بسیار کمی روی صندلی های ورزشگاه دیده می شود.

در شرایطی که بازی‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، تراکتوری‌ها می‌خواهند با حضور تماشاگران جشن قهرمانی برگزار کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول