اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

صحبت‌های سرمربی تیم ملی بوکس جوانان درباره آغاز اردوها

سرمربی تیم بوکس جوانان گفت: چون مجوز برگزاری مسابقات و انتخابی را نداشتیم به همه فرصت عرض‌اندام را می‌دهیم تا خود را به کادر فنی تحمیل کنند.

صحبت‌های سرمربی تیم ملی بوکس جوانان درباره آغاز اردوها

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به دعوت 20 بوکسور به اردوی تیم جوانان، اظهار داشت: ملی‌پوشانی که در قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی جوانان سال گذشته اول شدن، نفرات حاضر در مسابقات آسیایی که در رقابتهای مغولستان و امارات جز بهترین‌ها بودند را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کردیم. برهمین اساس برنامه‌ریزی نهایی از سوی فدراسیون به این نفرات دعوت شده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرمربی تیم بوکس جوانان در مورد مکان و زمان این اردو نیز یادآور شد: این مرحله از اردو احتمال دارد از آخر شهریور ماه در یکی از شهرستان‌های استان کردستان برگزار شود. 

وی درباره اینکه این نفرات تنها اردونشینان تیم ملی جوانان نیستند، عنوان کرد: چون مجوز برگزاری مسابقات و انتخابی را نداشتیم به همه فرصت عرض‌اندام را می‌دهیم تا خود را به کادر فنی تحمیل کنند. از بوکسورهای دیگر که مدعی حضور در تیم ملی هستند نیز دعوت می‌کنیم و آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. هیأت‌های بوکس استانهای مختلف در رده جوانان نفرات خود را معرفی می‌کنند و آنها در اردوی تیم ملی تست می‌شوند. این مرحله پایان گزینشی تیم ملی جوانان نیست و تازه ابتدای انتخابی اردونشینان است. 

مهدی‌پور افزود: پیکارهای قهرمانی جهان در رده سنی جوانان فروردین‌ماه سال 1400 در لهستان و احتمالا رقابت‌های قهرمانی آسیا را آبان ماه سال جاری به میزبانی هند (به احتمال فراوان زمان و مکان این مسابقات تغییر خواهد کرد) پیش رو داریم. 

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان در پاسخ به این سوال که چند نفر به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهند شد؟ خاطرنشان ساخت: هنوز چیزی در خصوص تعداد نفرات اعزامی به مسابقات مشخص نیست و بستگی به مجوز و نظر نهایی وزارت ورزش و جوانان دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول