اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رای کمیته استیناف به سود باشگاه فولاد/ پیروزی سرخ های خوزستان در دو پرونده حقوقی

با دفاعیات امور حقیقی باشگاه فولاد، احمدرضا جلالی کاپیتان تیم ملی جوانان دو فصل دیگر در فولاد ماندنی شد و بازیکن این باشگاه به حساب می‌آید.

رای کمیته استیناف به سود باشگاه فولاد/ پیروزی سرخ های خوزستان در دو پرونده حقوقی

به گزارش خبرگزاری فارس، عارف عارف نیا مدیرحقوقی باشگاه فولادخوزستان در خصوص پرونده احمدرضا جلالی بازیکن فولاد و کاپیتان تیم ملی جوانان گفت: با دفاعیات متعدد امور حقوقی طی لایحه ای و ارسال اسناد مثبته برای دفاع از حق و حقوق باشگاه در پرونده احمدرضا جلالی کاپیتان تیم ملی جوانان در راستای حفظ بازیکنان جوان و رشد آن‌ها، موفق شدیم تا در کمیته استیناف پیروز شویم و رای کمیته تعیین وضعیت را اصطلاحا بشکنیم.

وی افزود: طبق این رای احمدرضا جلالی مجددا بازیکن فولاد حساب می‌شود و دو فصل دیگر با ما قرارداد دارد. باشگاه فولاد نیز می‌تواند از خدمات این بازیکن استفاده بکند.

مدیرحقوقی باشگاه فولادخوزستان در ادامه گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه در خصوص پرونده دانیال مومنی نیز افزود: در این پرونده هم موفق شدیم تا رای قطعی کمیته استیناف در خصوص حق رشد دانیال مومنی را به مبلغ یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال را بگیریم و اینگونه درآمدزایی از طریق حق رشد را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول