اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رئیس هیات مدیره نفت مسجد سلیمان:به من هم پول بدهند دوست دارم گواردیولا را بیاورم/با تارتار به توافق نرسیدیم

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ما بسیجی‌وار جلو می‌رود و با حداقل امکانات کار می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره نفت مسجد سلیمان:به من هم پول بدهند دوست دارم گواردیولا را بیاورم/با تارتار به توافق نرسیدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شب گذشته نامه‌ای در خصوص ادامه حمایت وزیر نفت از تیم‌های نفتی حاضر در لیگ برتر منتشر شد که بر اساس آن به نظر می‌رسد تیم‌داری هیأت مدیره دو باشگاه برای فصل جدید مسابقات فوتبال کشور بلامانع است.

عطاالله بهادری رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد تعیین تکلیف مدیران باشگاه با توجه به انتشار این نامه، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: من کارمند وزارت نفت هستم و از طرفی مسئولیتی هم در باشگاه نفت مسجدسلیمان دارم. برای ادامه کار، باید حکم ادامه فعالیت ما را تمدید کنند تا بدانیم هستیم و فعالیت عملی انجام دهیم. البته در اینخصوص همه مسئولین و نماینده شهر نیز در راستای مسئولیتشان در حال فعالیت هستند.

هیات مدیره باشگاه باید از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان حکم بگیرد

بهادری ادامه داد: سال گذشته نشستی با حضور وزیر نفت، وزیر ورزش و استانداران خوزستان و بوشهر برگزار شد، توافق کردند که پولی به تیم‌های نفتی پرداخت شود. این پول به عنوان ورزش‌های همگانی تصویب شد که مشکلاتی به وجود آمد و در نهایت هم همه آن به باشگاه‌ها پرداخت نشد. من به طور دقیق در جریان این نامه نیستم. وزیر نفت اعلام کرده طبق توافق پارسال حمایت می‌کنیم اما ما (هیات مدیره نفت مسجدسلیمان) باید از طریق شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان حکم بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صحبتی داشته، گفت: همین امروز با قباد ناصری صحبت کردم. او اعلام کرد چیزی در مورد ادامه همکاری هیات مدیره باشگاه اعلام نشده است. باید حکمی داشته باشیم که بتوانیم امکانات بگیریم و تعهد مالی ایجاد کنیم

هدف ما حفظ تیم در لیگ برتر است

بهادری در مورد اینکه آیا باشگاه به کار خودش  سرپرستی هدایت یزدی ادامه می‌دهد، عنوان کرد:‌ هنوز هیچ چیز مشخص نیست. تا مجوز فعالیت تیم داری از طرف وزارت نفت ابلاغ نشود هر کدام از ما از این قاعده مستثنی نیست. حالا توافقی با حسینی انجام شده، او مربی خوش‌فکری است. با چشم انداز بودجه‌ای که من می‌بینم مجبوریم از لیگ یک بازیکن بگیریم و مابقی بازیکنان قبلی خودمان البته با نظر سرمربی حفظ کنیم. فکر می‌کنم با این مبلغی که ممکن است به ما بدهند کمترین بودجه را در لیگ برتر داریم. هدف ما حفظ تیم در لیگ برتر است. هر چقدر پول بدهید آش می‌خورید. ما مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور یا فولاد بودجه نداریم.

بسیجی‌وار کار می‌کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: در جنگ ایران و عراق تمام دنیا یک طرف بود و ما هم یک طرف بودیم، اما با رشادت ارتش و پاسداران‌مان توانستیم در جنگ پیروز شویم. تیم نفت مسجدسلیمان هم همین شرایط را دارد و بسیجی‌وار و مردمی با حمایت هواداران پرشور و فهیم جلو  می‌رود. با حداقل امکانات کار می‌کنیم و با این پول دیدگاه ما این طور است. به من هم پول بدهند دوست دارم گواردیولا را بیاورم. ما مجتبی حسینی را بررسی کردیم. او مربی با دانشی است. سپاهان هم به دنبال او بود اما به نفت آمد تا با انگیزه بالا شایستگی هایش را ثابت کند. ‌

درخواست‌هایش غیرمعقول نبود اما نمی‌توانستیم آن‌ها را عملی کنیم

وی در مورد اینکه پیش از انتخاب حسینی، تارتار مورد توجه هیات مدیره باشگاه بود، عنوان کرد: دوست داشتیم با تارتار ادامه بدهیم اما به توافق نرسیدیم. او برای تیم ما خیلی زحمت کشید. درخواست‌هایش غیرمعقول نبود اما نمی‌توانیم خواسته‌های تارتار را تأمین و وعده‌ها را عملی کنیم. من در جریان مذاکرات قرار داشتم اما به خاطر شرایط موجود نمی‌توانیم هیچ اقدام عملی داشته باشیم. نگاهمان به تیم است، کمک هم می‌کنیم تا تیم روند رو به جلو داشته باشد و عقب نمانیم اما به عنوان مسئولان این باشگاه فعلا بلاتکلیف هستم.

امضای قرارداد برای وزارت نفت تعهد آور است

بهادری تصریح کرد: نمی‌توانم قراردادی امضا کنم چون بر اساس نامه وزیر نفت مهلت کار ما تا پایان این فصل مسابقات فوتبال بود که به خاطر کرونا طولانی شد. در آن نامه نوشته شده تا پایان شهریور و لیگ نوزدهم اما الان باید برای لیگ بیستم فعالیت کنیم که این برای وزارت نفت تعهدآور است و باید به ما تفویض اختیار شود.

به دنبال بازیکنان مورد نظر حسینی هستیم

وی ادامه داد: از همشهریانم خواهش می‌کنم به جمیع جهات توجه کنند. ما با توجه به توانایی‌ها، بودجه و امکانات‌مان باید اقدام کنیم. ضمن اینکه حسینی مربی بزرگی است و سابقه‌اش مشخص است. او انتخاب شده و بازیکنانی را هم معرفی کرده، به دنبال بازیکنانی که خواسته هستیم و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. این طور نیست که تیم را رها کرده باشیم. ضمن اینکه ما هنوز بدهی داریم اما کسی نیست که به ما پولی بدهد و اسپانسری هم نمی‌آید. ان‌شاالله دوستان به این مسائل توجه کنند.

مسجدسلیمان هنوز فرودگاه ندارد و کمتر بازیکنی به اینجا می‌آید

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان با اشاره به انتقاداتی که در فضای مجازی از مدیران این باشگاه می‌شود، اظهار داشت: عزیزان باید به امکانات ما نگاه کنند. شهر ما هنوز فرودگاه یا یک هتل خوب ندارد. زیرساخت‌های شهر مشکل دارد و تا شهرهای بزرگ و با امکانات است کمتر بازیکنی به این شهر می آید. باید چند سال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بماند و به آن توجه شود تا مسئولین شهری، استانی و کشوری زیرساخت‌ها را درست کنند و به ما امکانات بدهند. باید شرایط را تحمل کنیم. بزرگ‌ترهای شهر جوان‌ها را راهنمایی کنند. 

 نداریم که میلیاردی به بازیکن پول بدهیم

وی افزود: ما هم به دنبال گواردیولا هستم اما آیا می‌توانم او را بیاورم؟ این‌ها واقعیت‌های موجود است و طبق آن باید جلو برویم. همشهریان باید کمک کنند و جلو تفرقه و شکاف را بگیرند. اگر تیم در لیگ برتر نبود هر روز نام تیم و شهر مسجدسلیمان و همچنین توجه به مشکلات در رسانه‌ها گفته نمی‌شد. باید به این مسائل توجه کنیم تا ان شاالله با استفاده از این فرصت تیم‌داری برای زیرساخت‌های شهر و منطقه اقدام شود. اگر بازیکن لیگ یکی و جویای نام استفاده می‌کنیم بدلیل سقف بودجه و مسائل مالی است. چون نداریم که میلیاردی به بازیکن پول بدهیم.

بهادری گفت: شما ببینید بازیکنی که از تیم ما رفت چقدر پول گرفته در حالی که کل پولی که در سال گذشته به ما رسید 7 میلیارد بود. همشهریان ما باید به این مسائل توجه کنند و خرده نگیرند. ما در قبال مسئولیت در تیم نفت حقوقی دریافت نمی‌کنیم و مانند شما عزیزان به عشق شهر و زادگاهمان فعالیت می‌کنیم. توقع داریم که دوستان، عزیزان، دلسوزان و همشهریان ما در تصمیمات و انتخاب‌هایی که توضیح دادم، ما را درک کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول