اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اکبری: برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم/ از همین ابتدا باید امتیازها را جمع کنیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد، اما همچون سایر تیم‌ها برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم.

اکبری: برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم/ از همین ابتدا باید امتیازها را جمع کنیم

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر صفر تیمش در شهرآورد والیبال مقابل آذرباتری ارومیه اظهار داشت: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و به همین دلیل پیش‌بینی می‌کردم که شاگردانم عملکرد خوبی داشته باشند و همین اتفاق هم افتاد. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و این روند را باید حفظ کنیم.

وی ادامه داد: در هفته‌های ابتدایی تیم‌ها هنوز به هماهنگی کافی نرسیده‌‌اند و قطعاً در ادامه کار برای تیم‌ها سخت خواهد شد، اما ما هم بیشتر تمرین می‌کنیم تا نتایج خوبی به دست بیاوریم. با وجود اینکه ما در تورنمنت دریاچه ارومیه حضور داشتیم، اما به نظرم برای رسیدن به هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه عنوان کرد: چند بازیکن ما در جریان دیدارهای دوستانه دچار مصدومیت شدند و نتوانستیم از وجود آنها استفاده کنیم. در هفته‌های بعدی انشالله تمام بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت و این موضوع به ما کمک می‌کند تا بهتر بازی کنیم.

اکبری خاطرنشان کرد: والیبالیست‌ها چندین ماه دور از میادین بودند. ضمن اینکه تیم‌ها هم تغییرات زیادی داشتند. تمام تیم‌ها به مرور زمان به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شوند و ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم. گذشت زمان به ما هم کمک خواهد کرد تا پیشرفت کنیم.

وی درمورد بازی دوم تیمش مقابل شهداب یزد، تصریح کرد: شهداب تیم قدرتمندی است و در هفته اول توانست شهرداری گنبد را در یک بازی خارج از خانه شکست دهد. این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، اما با این حال تلاش می‌کنیم که بازی خوب و منطقی مقابل آنها انجام دهیم و به پیروزی برسیم. برای رسیدن به موفقیت باید تمام مسابقات را جدی گرفت و از همین ابتدا امتیازها را جمع کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول