اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کلوپ:فوتبال مثل دوچرخه سواری نیست/ما و لیدز نمایشی عالی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از برد مقابل لیدزیونایتد ابراز خرسندی کرد.

کلوپ:فوتبال مثل دوچرخه سواری نیست/ما و لیدز نمایشی عالی داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته پیکارهای فصل جدید لیگ برتر فوتبال انگلیس آغاز شد که لیورپول، قهرمان دوره قبل 4 بر 3 لیدزیونایتد را شکست داد.

یورگن کلوپ بعد از برد تیمش گفت: یک بازی هیجان انگیز و نمایشی عالی از هر دو تیم را دیدیم. یک بازی سراسر هجومی که کاملا مورد توجه ام واقع شد.

مربی آلمانی افزود:کمتر اتفاق می افتد که این تعداد گل در مسابقات رد و بدل شوند. البته ما باید به فکر تقویت خط دفاع مان باشیم. اما  سرزدن اینگونه اشتباهات در نخستین بازی فصل، چیز غیرعادی نیست.

کلوپ ادامه داد:از طرفی بازیکنان ما چند روز قبل تیم های ملی خود را همراهی کردند. شاید آن بازی ها روی عملکردشان تاثیرداشته است.

وی که فصل قبل تیمش را با اقتدار بعد از 30 سال به مقام نخست لیگ برتر رساند، همچنین عنوان کرد: حریف ما را تحت فشارگذاشت تا مرتکب اشتباه شویم. می توانیم به مرور بهتر شویم.اما خوشحال شدم مقابل تیمی با سازماندهی خوب و پرشور و هیجان مثل لیدزیونایتد بازی کردم. در این مسابقه از توانایی های خود استفاده کردیم تا آنها را عصبی کنیم.می توانستیم بیشتر گل بزنیم و روی ضربات ایستگاهی خطرناک تر باشیم.

کلوپ در مورد بازیکنانش اظهار داشت: فوتبال مثل دوچرخه سواری نیست که یک چیزی را بگویید و دیگر همه چیز درست پیش برود. بازیکنان احتمالا یک سری چیزهای تذکرداده شده در دوره آماده سازی را فراموش کردند. وقت لازم است تا بتوان دومرتبه همان تیم بی عیب شد.

مربی ژرمنی در مورد لیدز نیز گفت: اگر لیدزی ها اینگونه بازی کنند، مطمئنا فصل خوبی خواهند داشت. آنها در یک لیگ پایین تر که تعداد بازی هایش بیشتر بود، موفق شدند. پس چرا اینجا موفق نباشند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول