اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

کرر: در هر بازی می‌جنگیم، چون تشنه پیروزی هستیم/ دلم مدال المپیک می‌خواهد

ستاره آرژانتینی تیم والیبال ترفل گدانسک گفت: ما در هر بازی جنگنده ظاهر می‌شویم، چون تشنه پیروزی هستیم.

کرر: در هر بازی می‌جنگیم، چون تشنه پیروزی هستیم/ دلم مدال المپیک می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس، پابلو کرر، بازیکن آرژانتینی تیم والیبال ترفل گدانسک لهستان درمورد دومین فصل حضورش در این تیم اظهار داشت: من همیشه می‌گویم که لهستان یک کشور باورنکردنی، گدانسک یک شهر شگفت‌انگیز با افراد خاص است. امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط کمی متفاوت بود و من زمان بسیار بیشتری را در خانه خود گذراندم.

وی ادامه داد: من همیشه برای پیروزی بازی می‌کنم اما در حال حاضر صحبت در مورد آینده دشوار است، چون ما فقط 2 هفته است که تمرین می‌کنیم. مهمترین چیز این است که ما یک تیم واقعاً تشنه برای پیروزی هستیم  و بازیکنان باتجربه‌ای داریم. مطمئن هستم که ما برای پیروزی در هر بازی خواهیم جنگید و هیچ تیمی بازی آسانی با ما نخواهد داشت.

ستاره آرژانتینی تیم والیبال ترفل گدانسک در پاسخ به این سوال که آیا به زندگی در لهستان عادت کرده‌اید، گفت: زندگی در اینجا در مقایسه با آرژانتین واقعاً متفاوت است، اما همانطور که گفتم این کشور شگفت‌انگیز است. بعد از 2 هفته من و خانواده‌ام کاملاً با شرایط اینجا سازگار شدیم و تمام جنبه‌های زندگی را در اینجا حساب کردیم.

کرر در مورد برنامه بازی‌ تیم‌های ملی و المپیک خاطرنشان کرد: من خیلی دلم برای کشورم و تیم ملی تنگ شده است. همه دوستانم را در آنجا دارم و فعلاً تمرینات، مسافرت‌ها، بازی‌ها را از دست داده‌ام. لحظه و سال سختی برای ما است، اما فکر می‌کنم که باید برای این وضعیت آماده باشیم. باید بپذیریم که امسال دقیقاً مانند روال گذشته است. مهمترین چیز این است که بدن و ذهن خود را آماده کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال آرژانتین عنوان کرد: در والیبال رویاهای زیادی دارم و یکی از آنها کسب یکی از مدال‌های بازی‌های المپیک است. این یک کار دشوار است، اما ما تیم بزرگی داریم و برای آن آماده هستیم. من مسابقات زیادی را بازی کردم و به لطف والیبال زندگی می‌کنم. از هر روزم لذت می‌برم زیرا کارم را دوست دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول