اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کیانی: انتخاباتی به دور از حاشیه و بد اخلاقی برگزار می‌کنیم

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: می‌خواهیم انتخاباتی به دور از هر گونه حاشیه و بداخلاقی برگزار کنیم.

کیانی: انتخاباتی به دور از حاشیه و بد اخلاقی برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی موتورسواری و اتومبیلرانی، شهزاد کیانی سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون ضمن تشکر از زحمات ناظمی گفت: ناظمی در مدت 7 ماه حضورش در فدراسیون زحمات زیادی کشید و تلاش‌های زیادی کرد. برای من بسیاری لذت بخش بود که به عنوان دبیر با وی همکاری کنم. امیدوارم که از این پس قطار توسعه و پیشرفت فدراسیون بر روی ریلی که وی بنا کرده است، حرکت کند.

کیانی با ابراز تشکر از وزیر ورزش جوانان افزود: از اعتماد سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و علی‌نژاد، معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزیر تشکر می‌کنم. تمام سعی خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه بداخلاقی و حاشیه انجام می‌دهیم. باید شرایطی را فراهم کنیم تا افرادی که کاندید شدند در فضایی سالم به رقابت بپردازند و برنامه‌ها و توانایی‌های خود را برای اعضای مجمع بیان کنند و اعضای مجمع هم بتوانند بهترین و شایسته‌ترین فرد را برای ریاست فدراسیون انتخاب کنند. برای انتخاب بهترین فرد باید رقابت در فضایی سالم انجام شود.

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: امیدوارم بتوانیم هر روز گام‌های بهتر و موثرتری برای رشد و توسعه این رشته ورزشی برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول