اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

برگزاری مراسم معارفه اقبالی رئیس انجمن پاراشنا

مراسم معارفه رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین در فدراسیون برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه اقبالی رئیس انجمن پاراشنا

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مراسم معارفه محمدحسین اقبالی رئیس انجمن پاراشنا کشورمان با حضور رئیس، سرپرست دبیری، معاون قهرمانی و مدیر روابط عمومی فدراسیون، صبح امروز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه برگزار شد.

اسبقیان با اشاره به اینکه انجمن شنا در سال گذشته بلاتکلیف بود و به صورت شورایی مدیریت می شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه شنا ورزش پایه و پر مدال است فردی که مسئولیت قبول می کند دغدغه کار را دارد. خدمت به جانبازان و معلولین ارزش معنوی بالایی دارد.از تمام نفراتی که در این انجمن زحمت کشیدند تشکر می کنم. اکنون اقبالی هم باید برنامه های خود را برای تداوم پیشرفت انجمن آغاز کند و در کنار آن استعدادیابی برای شناسایی ورزشکاران مستعد را هم در نظر داشته باشد.

اقبالی نیز در این جلسه ضمن بیان فعالیت ها و کارنامه انجمن پاراشنا به وضعیت کنونی ورزشکاران اشاره کرد و گفت: در این مدت که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، شناگران به منظور رعایت دستورات ستاد پروتکل های بهداشتی تمرینات آبی خود را پیگیری نکردند و تمرینات بدنسازی را انجام دادند.

رئیس انجمن  گفت: از فدراسیون می خواهم که مانند گذشته انجمن را حمایت کند تا بتوانیم در کنار برنامه ریزی مناسب، باز هم شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران شنا در مسابقات مختلف باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول