اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی النصر: سپاهان بازیکنان خوبی دارد/برای رسیدن به پیروزی باید بهترین عملکرد گروهی را داشته باشیم

سرمربی النصر پیش از دیدار با سپاهان، گفت: قابل تیم های بزرگ و قدرتمندی در گروه خود بازی داریم ولی به اینجا آمدیم تا به اهداف والای خود برسیم.

سرمربی النصر: سپاهان بازیکنان خوبی دارد/برای رسیدن به پیروزی باید بهترین عملکرد گروهی را داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان فردا(سه شنبه) در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 به وقت تهران در دوحه به مصاف النصر عربستان می رود.

در همین راستا روی ویتوریا، سرمربی پرتغالی النصر در نشست خبری این بازی گفت: مقابل تیم های بزرگ و قدرتمندی در گروه خود بازی داریم ولی به اینجا آمدیم تا به اهداف والای خود برسیم.

سرمربی تیم عربستانی افزود: سپاهان بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد  و وقتی بازی گروهی انجام می دهند تیم قدرتمندی می شوند. حرف های  ما درباره تیم خود است و پاسخی به حرف های مربی سپاهان نیست. در این بازی از تمام امکانات خود برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده می کنیم.

سرمربی النصر ادامه داد: برای رسیدن به پیروزی مقابل سپاهان باید یک بازی گروهی سطح عالی انجام دهیم. از توانایی بازیکنان خود خبر داریم و از آنها در مکان های مناسب استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول