اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

حامی مالی اولین پارالمپیکی پایتخت مشخص شد

یک شرکت لوزام خانگی در راستای بالا بردن انگیزه و روحیه “اصغر عزیزی”،حامی مادی اولین پارالمپیکی استان تهران شد.

حامی مالی اولین پارالمپیکی پایتخت مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کیومرث چگینی در خصوص  بنا به پیشنهاد هیات استان به مجموعه لوازم خانگی کن و با رایزنی های انجام شده با سعید قرآنی مدیر عامل این شرکت و موافقت ایشان، به جهت ادای مسئولیت اجتماعی و حمایت از این رشته المپیکی در سطح پایتخت و بالا بردن انگیزه و روحیه تکواندوکار با اخلاقمان اصغر عزیزی که دارنده سهمیه پارالمیپک  است، تا زمان برگزاری رقابت های پارالمپیک توکیو مورد حمایت مادی این شرکت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: امیدورام که این قدم کوچک‌مان در راستای حمایت این ورزشکار خوش نام و قهرمان‌مان بتواند بخشی از دینی که ما نسبت به جامعه و جوانان این کشور داریم ادا کرده باشیم. بتوانیم در این شرایط سخت که ما در جبهه تولید و مشکلات مربوط به آن قرار داریم. خداوند این توفیق را به مجموعه کن بدهد که کماکان مثل سالهای گذشته حمایت خود را از ورزشکاران داشته باشیم.

مدیر عامل باشگاه لوازم خانگی کن که با روابط عمومی هیأت تکواندو استان تهران گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان ساخت: امیدوارم  اصغر عزیزی در مسابقات پاراتکواندو بازیهای پارالمپیک توکیو، خوشرنگترین مدال را کسب کند و افتخار بزرگی را برای کشور عزیزمان به دست آورد. شاهد موفقیت روز افزون ورزش پایتخت در تمامی میادین باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول