اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

شعبانی بهار: کماندار المپیکی ما هنوز مشخص نیست/فعلا اردوی مشترک نداریم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: مسافر المپیکی باید از همه بهتر باشد در نهایت شخصی اعزامی با نظر سرمربی معرفی خواهد شد.

شعبانی بهار: کماندار المپیکی ما هنوز مشخص نیست/فعلا اردوی مشترک نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا شعبانی بهار، درباره کسب مدال در المپیک اظهار داشت: این انتظار ممکن است برای مدال آوری وجود داشته باشد هنوز خیلی زود است که ما بتوانیم در این سطح مدال‌آوری داشته باشیم.

وی افزود: ما در گام اول باید بتوانیم پرتوان در المپیک حضور پیدا کنیم و در بخش آقایان و خانم‌ها سهمیه بگیریم تا در آینده بتوانیم مدال کسب کنیم. پیش‌بینی مربیان این است که می توانیم در سال ۲۰۲۸ اوقات خوبی را برای این رشته در المپیک داشته باشیم.

شعبانی بهار درباره اعزام میلاد وزیری به المپیک، عنوان کرد: هنوز نفر اعزامی رسمی اعلام نشده است.در رشته هایی مانند والیبال، بسکتبال، هندبال، تیراندازی، تیراندازی با کمان سهمیه برای کشور است و به فرد بستگی ندارد. ممکن است اتفاقی برای ورزشکار رخ دهد بنابراین سهمیه تیراندازی با کمان برای جمهوری اسلامی ایران است و نفری که سهمیه کسب کرده حتماً به معنای مسافر المپیک بودن نیست.

وی افزود: فدراسیون جهانی این را رسماً به ما اعلام کرد که شما نفری که می‌بایست برای مسابقات حضور پیدا کند پس از پایان کسب سهمیه ها معرفی کنید بنابراین نفری که ما معرفی می کنیم بعد از مسابقات کسب سهمیه است که خرداد در پاریس برگزار خواهد شد.

شعبانی بهار یادآور شد: امیدوارم به این تعداد اضافه شود و آن یک نفر را با مشورتی که مربی و سرمربی تیم با کمیته فنی دارد و با در نظر گرفتن رکوردهایی که هم در داخل و هم در دو مسابقه رسمی در چین و پاریس داریم انتخاب می کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان عنوان کرد: در این مسابقات می‌تواند کسی که مسافر توکیو است محک بخورد و اگر وزیری که سهمیه کسب کرده بهتر باشد، ما استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: مسافر المپیک باید در این مدت از همه بهتر باشد و در نهایت سرمربی با مشورت کمیته فنی و مربیان نظر نهایی را اعلام می‌کند. میلاد وزیری و بچه‌ها این موضوع را می‌دانند و اینگونه نیست که دو سال پیش یک نفر سهمیه گرفته بقیه کمان را کنار بگذارند و باید بین ورزشکاران انگیره وجود داشته باشد. الان بچه‌ها در تمرینات جدی هستند و یک رقابت سازنده بین خودشان در اردو دارند.

وی در خصوص برگزاری اردوی مشترک با سایر کشورها، گفت: در شرایط کنونی تعاملاتی با سایر کشورها نداریم و نه دعوتی انجام می‌شود و نه دعوت‌ها را قبول می‌کنند. با کره جنوبی هماهنگ کردیم که برای اردوی مشترک به این کشور برویم اما نه ورزشکاری را قبول می‌کنند و نه ورزشکار می‌فرستند. اگر شرایط کرونا تمام شود ما که به دنبال سهمیه هستیم، برنامه اردوی مشترک و تمرینی را خواهیم داشت ولی فعلا همه اینها منتفی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول