اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تنیس آزاد رم| عصبانیت جوکوویچ این بار با شکستن راکت +عکس

مرد شماره یک تنیس جهان عصبانیت خود را با شکستن راکت نشان داد.

تنیس آزاد رم| عصبانیت جوکوویچ این بار با شکستن راکت +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، نواک جوکوویچ بار دیگر جنجال به پا کرد. وی بعد از پیروزی مقابل دومینیک کوفر در مرحله یک چهارم نهایی اوپن ایتالیا، راکت خود را به شدت به زمین کوبید.

این تنیسور صربستانی ست دوم این بازی را واگذار کرد.در حالی که مرد شماره یک جهان دو هفته پیش در گرنداسلم آمریکا توپ را به سمت داور پرتاب کرده بود، شب گذشته راکت خود را به زمین انداخت و با اخطار داور مسابقه روبرو شد.

این تنیسور 33 ساله گفت: بگذارید به شما بگویم این اولین و آخرین راکتی نیست که من در دوران حرفه‌ای خود می‌شکنم.من قبلاً این کار را انجام داده‌ام احتمالاً دوباره آن را تکرار خواهم کرد.

وی افزود: من نمی‌خواهم این کار را انجام دهم اما وقتی پیش می‌آید این اتفاق می‌افتد. گاهی اوقات عصبانیتم را به این شکل آزاد می‌کنم. قطعاً این بهترین پیام نیست مخصوصاً برای بازیکنان جوان تنیس که به من نگاه می‌کنند.

مرد شماره یک تنیس جهان یادآور شد: انجام این کار را توصیه نمی‌کنم اما ببینید همه ما انسان هستیم. همه بهترین تلاش خود را می‌کنیم. زمان ها و دوره هایی وجود داشت که من این کار را نمی‌کردم و دوره هایی نیز وجود دارد که من این کار را انجام می‌دهم.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول