اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش سرپرست اسکی به باز بودن پرونده قضایی‌اش

سرپرست فدراسیون اسکی در خصوص پرونده قضایی که دارد واکنش نشان داد.

واکنش سرپرست اسکی به باز بودن پرونده قضایی‌اش

به گزارش خبرگزاری فارس، کوروش صبوریان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، اظهار داشت: درخواست ما این بود با توجه به اینکه اسکی رشته خاصی است و در فضای باز انجام می‌شود، اجازه دهند تمرینات ملی را آغاز کنیم.

وی افزود: اول آبان امیدواریم پیست‌ها باز شوند و دی‌ماه با بارش برف‌ها لیگ را هم برگزار کنیم. امیدواریم فدراسیون جهانی اجازه دهد مسابقات جوانان آسیا را که قرار بود سال گذشته انجام شود، امسال برگزار کنیم.

صبوریان درباره انتخابات فدراسیون اسکی عنوان کرد: این موضوع دست من نیست، باید تعیین صلاحیت ها صورت بگیرد و وزارت اعلام کند تا پروسه انتخابات صورت می‌گیرد.

وی درباره اینکه شما با آمدن به اسکی حواشی داشتید و اعلام شده پرونده قضایی دارید، خاطرنشان کرد: من فعلا آمدم در ستاد کرونا شرکت کنم و شما دوباره حواشی ایجاد می‌کنید؟ چیز خاصی نیست این حواشی برای همه پیش می‌آید.

سرپرست فدراسیون اسکی تصریح کرد: مدیری هست که در دوران مدیریتش اتفاقی نیفتاده باشد؟ بالاخره سیستم‌ها نظارت می کنند. این مدل هر روز ماست. هر کسی در هر جایی مدیریت کند باید همه موارد را رعایت کنند. سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ممکن است تذکراتی بدهند که همه اینها باید رعایت شود. همه موظف هستیم موارد مطرح شده را انجام دهیم تا مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول