اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

باقرزاده: شمشیربازی در توکیو به جمع رشته‌های مدال‌آور اضافه می‌شود

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: شک نکنید شمشیربازی در المپیک توکیو به جمع رشته‌های مدال آور اضافه خواهد شد.

باقرزاده: شمشیربازی در توکیو به جمع رشته‌های مدال‌آور اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، فضل الله باقرزاده در حاشیه برگزاری جلسه ستاد کرونا اظهار داشت: از زمانی که ویروس کرونا در جهان شیوع پیدا کرد، تاکنون کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی همه رویدادها و اجلاس ها را تا پایان سال ۲۰۲۰ تعطیل کرده و حتی انتخابات آسیایی هم لغو شده است.

وی ادامه داد: اما چیزی که مسلم است اینکه رقابت های زون آسیا از ۲۰ فروردین تا دهم اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد. 

رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه امیدی به کسب سهمیه در سایر اسلحه ها وجود دارد یا خیر،  گفت: ما از بچه ها غافل نشدیم و کسانی که باید در این رقابت ها حاضر شوند را تحت پوشش قرار دادیم و دو بسته حمایتی برای آنها در نظر گرفتیم. تمرینات آنها هم  تحت نظارت کادر فنی است.

باقرزاده در مورد اینکه درخواست تان از ستاد کرونا چیست، تاکید کرد: می‌خواهیم که مجوز برگزاری اردوها را بدهند. برخی رشته ها مانند کشتی، کاراته، تکواندو و بوکس در آستانه کسب مجوز هستند. البته همه این رشته ها به صورت انفرادی در حال تمرین هستند و در شمشیربازی هم بچه های ما با فخری، سرمربی شان ارتباط دارند.

وی ادامه داد: برخی به من می‌گویند مسابقات چه زمانی برگزار می شود که می‌گویم در کل دنیا مسابقه تعطیل است و ما چطور باید برگزار کنیم. اصلا رشته ما در دنیا تعطیل است. در هر صورت بچه های ما تمرینات خود را دارند و روانشناس و مربی بدنساز در کنارشان است و مشکلی ندارند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی عنوان کرد: شرایط شمشیربازی دیگر متفاوت شده است. در سال ۲۰۱۶ می خواستیم مدال بگیریم که به توکیو موکول شد. اگر مسابقه کاراته زودتر باشد، آنها پنجمین رشته مدال آور می شوند و اگر ما زودتر باشیم، ما. به هرحال هر دو  رشته مدال کسب می کنند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول