اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نوازی: امیدوارم با برد پاختاکور مسابقات را تمام کنیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: امیدوارم فردا علاوه بر ارائه یک بازی خوب، مسابقات را با برد بازی را تمام کنیم و به ایران برگردیم.

نوازی: امیدوارم با برد پاختاکور مسابقات را تمام کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار شهرخودرو و پاختاکور اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و فردا بازی سختی مقابل پاختاکور داریم. این تیم معمولا در بازی های آسیایی حضور دارد و از تجربه خوبی در این مسابقات برخوردار است.

وی افزود:ما بازی های این تیم را آنالیز کردیم و طبق برنامه پیش می رویم. وضعیت تیم  خوب است البته چون فاصله بازی ها خیلی کم است اما در این یکی دو روز تمام تلاش خود را کرده ایم تا بازیکنان را آماده کنیم.امیدوارم فردا علاوه بر ارائه یک بازی خوب،  با برد مسابقات را تمام کنیم و به ایران برگردیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو با اشاره به عملکرد بازیکنان این تیم گفت: در 3 بازی گذشته بازیکنان ما خیلی تلاش کردند، با این داشته ها و بضاعتی که داشتیم آنها خیی زحمت کشیدند. من امیدوارم بازیکنان ما فردا با سلامتی بازی را تمام کنند و با یک نتیجه خوب مسابقات را ترک کنیم.

نوازی در خصوص تجربه حضور دراین بازی ها عنوان کرد:همه بازی های شهرخودرو برای ما یک تجربه بود، آنها نشات گرفته از فوتبال اروپا بازی می کنند ولی من امیدوارم فردا یک بازی ایده آل را به نمایش بگذاریم.

وی تاکید کرد: تیم ما در این بازی ها کامل نبود و مثل کشورهای حاشیه خلیج فارس هزینه ای از نظر بازیکن نکردیم. ما 2 بازی را باختیم که اصلا حقمان باخت نبود. الهلال همیشه در فینال آسیا بوده و یکی از قطب های فوتبال آسیا است اما ما توانستیم که از این تیم یک امتیاز کسب کنیم. برای بازی فردا هم همین ایده را داریم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول