اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مبینی: موضوع حدادی خاص است/بخشی از هزینه‌ها توسط اسپانسر تامین شد

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: فدراسیون پزشکی با اعزام حدادی به آلمان موفقیت کرد چرا که شرایط او ویژه است.

مبینی: موضوع حدادی خاص است/بخشی از هزینه‌ها توسط اسپانسر تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، درباره تجلیل از دوومیدانی‌کاران در کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: با توجه به اینکه ۴ بانوی کشورمان رکورد تاریخی کسب کردند باید انگیزه کسب می‌کردند. در این دوران سخت ما پیگیر تمرینات ورزشکاران بودیم که این مجوز صادر شد.

وی افزود: ۱۳ رکورد ملی و باشگاهی در لیگ‌های جابه جا شد اما ۴ بانوی کشورمان رکوردشکنی قابل توجهی داشتند. دوومیدانی رشته ۲۴ ماده‌ای است و ما می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. کمیته ملی المپیک پیگیر رشته دوومیدانی بود و امروز هم از ۴ ورزشکار و مربیان تقدیر شد.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه با این رکوردها ما هنوز با سطح آسیا فاصله داریم، گفت: این موضوع به کار مدون و برنامه‌ریزی نیاز دارد. ما ۲ بانو داریم که راحت می‌توانند روی سکو بروند. این نشان می‌دهد ما پیشرفت قابل توجهی داشتیم. با برگزاری مجمع و انتخاب رئیس برنامه‌ریزی‌ها صورت می‌گیرد.

وی درباره احسان حدادی و هزینه‌های عمل او، تصریح کرد: او از سرمایه‌های ماست و پرافتخارترین قهرمان است. او سهمیه گرفته و باید حمایت کنیم. با فدراسیون پزشکی مذاکره کردیم. مقرر شد حدادی در آلمان جراحی کند‌ او گفته بود اگر پزشکان تضمین می‌کنند حرفی ندارم و در ایران عمل می‌کنم اما موضوع او ویژه است و باید در المپیک شرکت کند. حدادی ۲ عمل جراحی در آلمان داشته و توانست در لندن مدال بگیرد.

سرپرست دوومیدانی درباره اینکه کمیته ملی المپیک با اعزام حدادی مخالف بود، یادآور شد: ما به رای هیات اجرایی احترام می‌گذاریم. بعد از کمیسیون پزشکی، کمیته هم حمایت خود را اعلام کرده است. بلیت هواپیما را فدراسیون دوومیدانی می‌دهد اما هزینه هتل و درمان بر عهده فدراسیون پزشکی است.

مبینی درباره اینکه در این مدت چقدر از وزارت ورزش بودجه گرفته‌اید، خاطرنشان کرد: ما بودجه را از وزارت گرفتیم و بخشی از هزینه‌ها هم توسط اسپانسر تامین شد. وزارت کمک خوبی داشته و اسپانسر هم کمک شایانی داشته است. تجهیزات دوومیدانی وارد شد و به قهرمانان حقوق ماهیانه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول