اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

حبیب‌اللهی: رئیس ورزش دانشگاهی باید نحوه ارتباط با فدراسیون‌ها را بداند

رئیس ورزش دانشگاهی هیات تهران گفت: نامزدی که ریاست فدراسیون را برعهده می‌گیرد باید نحوه تعامل با فدراسیون‌ها را بداند.

حبیب‌اللهی: رئیس ورزش دانشگاهی باید نحوه ارتباط با فدراسیون‌ها را بداند

علی حبیب اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش دانشگاهی و تعویقی که پیش از این دو بار رخ داد اظهار داشت: انتخابات 5 مهر برگزار می‌شود. به خاطر شرایط کرونا و وضعیت قرمز استان تهران انتخابات برگزار نشد. تا الان سرپرست فدراسیون امور داری را انجام داده که نواقصی نبود و کارها به خوبی پیش رفته است.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید رئیس جدید چه کاری را باید در اولویت قرار دهند عنوان کرد: باید رئیسی را انتخاب کنیم که آشنا به رویدادهای بین‌المللی باشد. این فدراسیون ریزه‌کاری‌هایی دارد که اگر رئیس با آن آشنا نباشد به ورزش دانشگاهی آسیب می‌زند.

رئیس هیات ورزش دانشگاهی استان تهران یادآور شد: فدراسیون ورزش دانشگاهی فدراسیون جدیدتری است، امکانات و شرایط آن وابسته به دانشگاه و بخش‌های دیگر است. همچنین این فدراسیون به فدراسیون های دیگر وابسته بوده به همین دلیل باید همکاری کامل فدراسیون های دیگر را داشته باشد.

حبیب‌اللهی درباره شرایط نامزدها، خاطرنشان کرد: رئیسی که امور کار را در دست می‌گیرد باید ورزش دانشگاهی را به خوبی بشناسد، مسلط به روابط بین‌الملل باشد، فدراسیون جهانی و المپیک را بشناسد، نحوه ارتباط و هماهنگی با وزارت ورزش و فدراسیون ها را بداند تا بتواند به خوبی عمل کند.

وی ادامه داد: از طرفی رئیس فدراسیون باید مسلط به زبان انگلیسی باشد چراکه ماموریت اصلی او رویدادهای بین‌المللی است. تامین منابع مالی و جلب مشارکت فدراسیون ها نیز از دیگر مواردی است که لازم است رئیس جدید به آن توجه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول