اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تندروان: خللی در روند شهرداری ارومیه ایجاد نمی‌شود/ نباید در خانه امتیاز از دست بدهیم

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان گفت: شکست تیم ارومیه در هفته چهارم خللی در روند این تیم ایجاد نخواهد کرد.

تندروان: خللی در روند شهرداری ارومیه ایجاد نمی‌شود/ نباید در خانه امتیاز از دست بدهیم

محمدرضا تندروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر صفر و ارزشمند تیمش در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری ارومیه اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود و بار روانی زیادی روی هر دو تیم داشت. قبل از بازی زمان زیادی گذاشتیم تا بازیکنان را متقاعد کنیم که بازی سختی در پیش داریم.

وی ادامه داد: برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی به خوبی توسط بازیکنان در زمین مسابقه اجرا شد. در طرف مقابل شهرداری ارومیه هم خیلی خوب بازی را شروع کرد و ما را تحت فشار قرار داد. ما در سه ست متوالی با امتیازهای مشابه 25 بر 23 توانستیم به پیروزی برسیم که نشان دهنده قدرت تیم ارومیه و بازی نزدیک هر دو تیم است.

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان خاطرنشان کرد: من شهر و تیم ارومیه را خیلی دوست دارم و احترام زیادی برای آنها قائل هستم. فکر می‌کنم این شکست خللی در روند تیم شهرداری ارومیه ایجاد نمی‌کند، چون آنها ستاره‌های زیادی دارند و از حضور کادر فنی باتجربه‌ای سود می‌برند. قطعاً در آینده اخبار خوبی از تیم ارومیه خواهید شنید. 

تندروان با بیان اینکه از پیروزی تیمم بسیار خوشحال هستم، گفت: خیلی زود باید خود را برای بازی هفته آینده آماده کنیم تا خللی در روند ما ایجاد نشود. در چهار هفته ابتدایی شاهد رقابت‌های حساس و نزدیکی بین تیم‌ها بودیم و شرایط نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود. امسال مدعیان زیادی در لیگ حضور دارند و کار برای رسیدن به قهرمانی خیلی سخت است.

وی درمورد بازی هفته پنجم مقابل شهرداری ورامین عنوان کرد: تمام بازی‌های امسال سخت است. احترام زیادی برای ورامینی‌ها قائل هستم اما اصلاً دل‌مان نمی‌خواهد در این مسابقه خانگی امتیازی از دست بدهیم. آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند و قطعاً برای دفاع از اعتبار و جایگاه خود سخت تلاش خواهند کرد که این موضوع کار را برای ما سخت تر می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول