اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مراسم اختتامیه لیگ های کاراته لغو شد

رییس فدراسیون کاراته از لغو مراسم اختتامیه لیگ های کاراته خبر داد.

مراسم اختتامیه لیگ های کاراته لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سید حسن طباطبایی در خصوص لغو مراسم اختتامیه لیگ کاراته، اظهار داشت:طبق هماهنگی های قبلی قرار بود مراسم اختتامیه رقابت های لیگ کاراته روز چهارشنبه ۹ مهرماه برگزار شود ولی پس از مشورت با مسوولان فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد کرونا در تهران تصمیم گرفتیم این مراسم را لغو و به زمان دیگری موکول کنیم.

وی افزود: شهر تهران در وضعیت قرمز قرار داشته ولی در چند روز اخیر آمار مبتلایان به کرونا افزایش یافته است. از سوی دیگر برخی از تیم ها برای شرکت در این مراسم باید از شهرستان به تهران می آمدند که موجب نگرانی آنها شده بود. به همین منظور امروز جلسه ای با حضور مسوولان سازمان لیگ برگزار شد و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که مراسم اختتامیه لیگ را چهارشنبه برگزار نکنیم.

رییس فدراسیون در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته خاطرنشان ساخت: حفظ سلامتی اعضای خانواده کاراته بر همه چیز مقدم است، ان شاالله با بهتر شدن شرایط مراسم مذکور برگزار و از تیم های برتر تمام لیگ های کاراته و تمام عزیزانی که در برگزاری مسابقات کاراته همکاری داشتند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول