اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

طباطبایی: نظر کمیته فنی بر ابقای شاهین‌طبع بود/ اجباری برای نبودن مربی تیم‌ملی در باشگاه نداریم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: نظر اعضای کمیته فنی متفق القول بر ابقای شاهین طبع در راس کادرفنی تیم ملی بود.

طباطبایی: نظر کمیته فنی بر ابقای شاهین‌طبع بود/ اجباری برای نبودن مربی تیم‌ملی در باشگاه نداریم

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تصمیم کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای ابقای مهران شاهین طبع در سمت سرمربی تیم ملی اظهار داشت: ابتدا باید این موضوع را اعلام کنم که اگر ما جلسه کمیته فنی را به تعویق می‌انداختیم به این معنی نبود که حتما قرار است تغییری در نیمکت تیم ملی ایجاد کنیم، بلکه می‌خواستیم همه اعضای کمیته حضور داشته و نظرات‌شان را اعلام کنند. به هرحال باید شرایط بررسی و در مورد نقاط قوت و ضعف بحث می‌شد.

* نظر اعضای کمیته فنی بر ابقای شاهین طبع بود

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به نامه‌های فیبا ظاهرا پنجره‌های دوم و سوم کاپ آسیا تا پایان سال برگزار خواهد شد و سرانجام تصمیم گرفتیم که در این برهه سرمربی انتخاب شود. قاسمی، مدیر تیم‌های ملی گزارشی را از 2 سال فعالیت کادرفنی ارائه کرد و اعضا هم نقطه نظرات خود را اعلام کردند که جمع بندی نهایی این بود که مهران شاهین طبع بماند.

* اعضای کمیته فنی تغییر نکرده‌اند

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه آیا اعضای کمیته فنی دچار تغییر شده بود یا خیر، عنوان کرد: اعضای قبلی که حضور داشتند و ما فقط از بیژن قهرمانلو درخواست کردیم که حضور پیدا کند، اما به خاطر شرایط ویروس کرونا ترجیح داد، نیاید.

* غیر از شاهین‌طبع گزینه‌های دیگری هم بودند

طباطبایی در مورد اینکه گفته شده اعضای کمیته فنی از میان دو گزینه یعنی شاهین طبع و هاشمی، رای به ابقای شاهین طبع دادند، گفت: سعی کردیم در انتخاب مربی فضایی را ایجاد کنیم که هر مربی که خودش را در کسوت سرمربی می‌بیند، وضعیتش بررسی شود. چندین مربی غیر از شاهین طبع مدنظر مانند هاشمی، حاتمی کوهیان، ارمغانی مدنظر کمیته فنی و فدراسیون بودند.

وی ادامه داد: به روز بودن، کارنامه داشتن و مدیریت فنی در این تصمیم لحاظ شد و در نهایت اعضای کمیته متفق القول روی شاهین طبع نظر مثبت داشتند.

* برحسب شرایط تصمیم می‌گیریم/ اجباری برای نبودن مربی تیم‌ملی در باشگاه نداشتیم

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه قبلا گفته بود مربی تیم ملی نباید در تیم باشگاهی حضور داشته باشد و حالا با بودن شاهین طبع در شهرداری گرگان شرایط چطور می‌شود، تاکید کرد: من قبلا هم گفتم بهتر است مربی تیم ملی در باشگاه نباشد، اما ما برحسب شرایط موجود تصمیم گیری می‌کنیم. اینکه مربی تیم ملی هم در باشگاه نباشد، اجبار یا قانون نیست. در حال حاضر بازی های رسمی تیم ملی هم زمانش مشخص نیست و نمی‌توانیم مربی را از درآمد باشگاهی محروم کنیم. 

وی ادامه داد: تا پایان لیگ کلا دو پنجره داریم و مسابقات آنقدر فشرده نیست. شاید اگر تیم ملی 10 بازی تا پایان سال داشت، این موضوع را حتما اعمال می‌کردیم که مربی تیم ملی در باشگاه نباشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول