اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علوی: طلب شیمبا را می‌دهیم و پنجره ماشین‌سازی باز می‌شود/ پول زیاد دلیل عالی بودن یک تیم نیست

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: زیاد پول دادن هم نمی‌تواند دلیلی باشد که بگوییم حتما تیمی عالی بسته شده است.

علوی: طلب شیمبا را می‌دهیم و پنجره ماشین‌سازی باز می‌شود/  پول زیاد دلیل عالی بودن یک تیم نیست

سیدمحمد سیدعلوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: صلاح بر این بود که حسن آذرنیا به عنوان مدیر تیم به تراکتور برود و من هم که مدیر تیم ماشین سازی بودم به عنوان مدیرعامل این باشگاه انجام وظیفه کنم. مورد خاصی وجود نداشت. همان برنامه‌هایی که شروع شده بود را دنبال می‌کنیم. انشالله خدا کمک کند این مسئولیت را با موفقیت به پایان برسانم.

وی اضافه کرد: این باشگاه بخش خصوصی است. مالک و هیأت مدیره هر تصمیمی بگیرند و صلاح بدانند ما از آن تمکین می‌کنیم. آن‌ها با این انتخاب به من لطف داشتند. از آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم در این کار بتوانم موفق باشم.

مدیرعامل ماشین سازی در مورد برنامه‌های آماده سازی تیم فوتبال برای فصل جدید عنوان کرد: طبق برنامه های وحید بیاتلو کار می‌کنیم. این هفته در تبریز تمرینات را پشت سر می‌‌گذاریم. بعد از آن به احتمال زیاد به تهران می‌رویم و یکی دو بازی تدارکاتی هم در آنجا انجام می‌دهیم. روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه مشخص می‌شود که با چه تیم‌هایی بازی خواهیم کرد.

علوی در خصوص پنجره بسته ماشین‌سازی اظهار داشت: قبل از من هم حسن آذرنیا صحبت‌هایی با مسئولان باشگاه انجام داده بود. دیروز هم در این مورد صحبت شد و آن‌ها قول دادند ظرف روزهای آینده با پرداخت بدهی شیمبا و سایرین این مشکل برطرف شود. من مطمئم صددرصد این اتفاق می‌افتد و پنجره ماشین سازی باز خواهد شد.

وی در مورد ارتباط با مالک جدید ماشین‌سازی گفت: در این باشگاه هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. ارتباط خوبی بین ما برقرار است و در کنار هم موارد لازم را پیگیری می‌کنیم. انشاالله این رابطه در آینده بهتر و قوی‌تر هم خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد جذب بازیکنان و نقل وانتقالات این تیم گفت: ما بر اساس نظر سرمربی در نقل و انتقالات فعالیت می‌کنیم. مسئولیت فنی جذب بازیکنان بر عهده بیاتلو است. اما من به شخصه از نفراتی که گرفته راضی هستم. بر اساس سیاستی که باشگاه دارد و مشخص است و همچنین چارچوب مالی کارمان را انجام می‌دهیم.

علوی در مورد اینکه ماشین سازی بازیکنان زیادی را از لیگ دسته یک جذب کرده، عنوان کرد: حتما که نباید برویم و 20 بازیکن از لیگ برتر بگیریم. در لیگ یک هم بازیکنان خوبی قرار دارند که می‌توانند خودشان را نشان دهند. اگر فوتبالی نگاه کنیم بازیکنان زیاد هم فاصله‌ای با هم ندارند. ضمن اینکه بازیکنان اسمی مبالغ خیلی زیادی می‌خواهند. سرمربی ما به دنبال بازیکنان با انگیزه است و مطمئنم او با این طرز فکری که دارد موفق می‌شود.

مدیرعامل ماشین سازی در مورد بالا رفتن مبالغ قراردادها در نقل وانتقالات فصل جدید گفت: به شخصه کاری به این مساله ندارم. ما طبق بودجه‌ای که در باشگاه تعیین شده عمل می‌کنیم اما این پول‌های بی‌زبان دمار از روزگار باشگا‌‌ه‌ها درآورده‌اند. ما نسبت به داشته خودمان کار می‌کنیم. زیاد پول دادن هم نمی‌تواند دلیلی باشد که بگوییم فلان باشگاه که خیلی پول پرداخت کرده حتما تیمی عالی بسته است. هر تیمی با زحمت و تلاش می‌تواند نتایج خوبی بگیرد و موفق باشد.

وی در مورد تعیین مدیر جدید برای تیم فوتبال عنوان کرد: فعلا شخصی را انتخاب نکرده‌ایم. چون دیروز تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه رخ داد، هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ایم.

علوی در مورد دیدار و گفت‌وگوی مجتبی جباری و وحید بیاتلو در تهران اظهار داشت: جباری با بیاتلو خیلی رفیق است و این دو با هم صمیمی هستند. جباری زحمت کشید و در مسابقه با نساجی برای تماشای بازی تیم ما آمد. با بیاتلو هم گفت‌وگویی داشت اما هر نشست و گفت‌وگویی دلیل نمی‌شود بگوییم حتما اتفاقی قرار است بیفتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول