اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

درخواست معاون وزیر از نوبخت برای پرداخت پاداش سال ۹۸

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش از معاون رئیس جمهور خواست تا ردیفی برای پرداخت پاداش مدال آوران تعریف شود.

درخواست معاون وزیر از نوبخت برای پرداخت پاداش سال ۹۸

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور امروز بعد از حضور در مراسم رونمایی از تندیس ۵ قهرمان و پهلوان ایران به آکادمی ملی المپیک رفت تا در جمع روسای فدراسیون‌ها شرکت کند.

مهدی علی‌نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، عنوان کرد: دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی در ورزش هم فشار آورده است. هر چند ما با رقبا فاصله داریم اما توانسته‌ایم در مقام رقابت قرار بگیریم. در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیشترین مدال تاریخ بعد از انقلاب را گرفته‌ایم. در سال ۲۰۱۹ در رشته‌های مختلف توانستیم مدال‌های مختلفی کسب کنیم. ۵۲ سهمیه المپیک گرفته‌ایم این در حالی است که ۴۳ درصد سهمیه‌ها هنوز توزیع نشده است.

وی افزود: سال ۹۹ فعالیت‌ها متوقف شد اما شهریور ماه با مجوزهایی که گرفتیم اردوها و تمرینات شروع شد. از اوایل سال ۲۰۲۱ فعالیت‌های بین‌المللی آغاز می‌شود. ما در این شرایط دچار بحران مالی هستیم. شما قول داده بودید پیمانه ورزش را پر بگیرید که این اتفاق افتاد اما هزینه‌ها بسیار زیاد است. ورزش ارتباط زیادی با دلار دارد، که می‌توان به الزام‌ها و خرید تجهیزات اشاره کرد. 

معاون وزیر ورزش ادامه داد: خواهش داریم در ورزش قهرمانی بودجه افزایش یابد تا ماه‌های باقی‌مانده و همین طور سال آینده که چند رویداد داریم دچار مشکل نشویم. ما ۶ رویداد در سال آینده داریم. ما ۵۰ درصد پاداش سال ۹۷ را پرداخت کردیم و یکی دو ماه آینده بقیه پرداخت می‌شود. مشکل معیشتی ورزشکاران این روزها مطرح است، خواهش داریم ردیفی تعریف شود تا پاداش سال ۹۸ را هم پرداخت کنیم تا بدهی به ورزشکاران نداشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول