اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش باشگاه پیکان به جدایی واسعی: در صورت لزوم قرارداد بازیکن را منتشر می‌کنیم +عکس

باشگاه پیکان نسبت به جدایی بازیکن تیم فوتبال این باشگاه واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه پیکان به جدایی واسعی: در صورت لزوم قرارداد بازیکن را منتشر می‌کنیم +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، موضوع فسخ یک طرفه سعید واسعی با باشگاه پیکان ساعاتی پیش واکنش علی اصغر مدیر روستا مدیر این تیم را در پی داشت.

مدیر روستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس  اعلام کرد که واسعی به پیکان بدهکار است و حالا باشگاه نیز به این مساله واکنش نشان داد.

روابط عمومی باشگاه پیکان در این خصوص با انتشار متنی اعلام کرد:

"با عنایت به اخبار منتشر شده در خصوص فسخ قرارداد سعید واسعی بازیکن تیم فوتبال پیکان با این باشگاه به جهت روشن شدن اذهان و تنویر افکار عمومی به مطالبی چند اشاره می‌گردد.

باشگاه پیکان تا کنون در چند نوبت مذاکراتی با بازیکن و مدیر برنامه‌های ایشان داشته و مقرر گردید تا تصمیمی اتخاد گردد که منافع هر دو طرف در آن لحاظ گردیده باشد که متأسفانه با اقدام غیرحرفه‌ای این بازیکن مواجه گردید.

با وجود اینکه طرح دعوی فسخ قرارداد از جانب بازیکن بر پایه اعلام مسؤلان سازمان لیگ وصول گردیده است اما بر اساس آئین نامه های مرتبط موجود، طرح دعوی فسخ به معنای تأئید و قطعی بودن آن نبوده و تا اعلام نظر از سوی کمیته تعیین وضعیت رسمیتی نداشته باشد، واسعی کماکان بعنوان بازیکن، تحت قرارداد باشگاه بوده و این باشگاه با تمام قدرت در جهت احقاق حق خود اقدام خواهد نمود.

لازم به ذکر است که بر اساس ادعای این بازیکن، عمل نشدن به بندی از قرارداد در خصوص پرداخت مطالبات موجب طرح دعوی فسخ عنوان شده که بدینوسیله اعلام می‌گردد بر اساس جوابیه‌ای که به پیوست آمده نامبرده هیچگونه مطالبه‌ای از محل قرارداد فصل 98 – 99 خود نداشته و حتی براساس موارد مندرج در قرارداد بر اساس توافق خود بازیکن مبلغی نیز بیشتر دریافت نموده است که کلیه مدارک مرتبط با این موضوع موجود و قابل استناد می باشد.

در خاتمه و در صورت لزوم باشگاه پیکان ضمن منتشر کردن متن قرارداد این بازیکن، پیگیری حقوق حقه خود در رابطه با طرح دعوی و شکایت از اشخاص و یا باشگاه‌هایی که بصورت غیرحرفه‌ای و غیرقانونی با این بازیکن علیرغم داشتن قرارداد اقدام نموده‌اند را حق مسلم خود دانسته و عواقب و طبعاتی ناشی از این اقدام غیر حرفه ای و غیر قانونی متوجه ایشان خواهد بود."

 

 

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول