اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

مسابقات لیگ آزاد کشتی این هفته برگزار می شود!/ تیم اترک به گروه ب اضافه شد

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: مسابقات لیگ برتر آزاد در گروه ب روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

مسابقات لیگ آزاد کشتی این هفته برگزار می شود!/ تیم اترک به گروه ب اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالمهدی نصیرزاده در خصوص اینکه هیچ مشکلی در جهت برگزاری لیگ کشتی نداریم، اظهار داشت: طبق مجوزی که از وزارت بهداشت داریم، تمامی کشتی گیران در قرنطیه هستند و پروتکل های بهداشتی و تست های کرونا انجام می شود. ما برای برگزاری لیگ مشکلی نخواهیم داشت. مسابقات دور رفت گروه ب بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد طبق برنامه روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری و با حضور 5 تیم برگزار می شود.

نصیرزاده در مورد بازگشت تیم اترک به رقابت ها تصریح کرد: در جلسه صبح دیروز شورای فنی لیگ، با توجه به اینکه اترک شرایط حضور در لیگ را نداشت، با حضور این تیم موافق نبودیم اما، بعد از ظهر دیروز مذاکراتی بین بنده، رئیس فدراسیون، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی به انجام رسید و با قولی که استاندار محترم به جهت انجام تعهدات و پشتیبانی از این تیم داد و همچنین به خاطر اینکه تیم اترک سال گذشته به عنوان نایب قهرمانی و در جام باشگاه ها بعنوان سوم دست یافته بود با حضور این تیم در رقابت ها موافقت شد.

وی افزود: بر این اساس رقابت های گروه ب با حضور 5 تیم بازار بزرگ ایران، پاس ساری، اترک خراسان شمالی، هیأت کشتی قائمشهر و چسب رازی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی خاطرنشان ساخت: این رقابت ها به صورت مستقیم از شبکه های ورزش و سه سیما برای علاقمندان به ورزش ملی کشور پخش خواهد شد. خوشبختانه دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در گروه های الف، هفته گذشته بدون هیچ مشکلی و با اجرای کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد و خوشحالم که کشتی گیران و مربیان علاوه بر اینکه بار دیگر روی تشک کشتی حاضر شدند، از منافع مادی لیگ نیز بهره مند گشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول