اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرپرست، سرمربی، مربی بدنساز و دو بازیکن آذرباتری محروم شدند

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، سرپرست، سرمربی، مربی بدنساز و دو بازیکن تیم آذرباتری ارومیه را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرد.

سرپرست، سرمربی، مربی بدنساز و دو بازیکن آذرباتری محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز گذشته (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای مریوان، تهران، آمل، سیرجان، ورامین و ارومیه پیگیری شد.

تیم‌های پیکان تهران و آذرباتری ارومیه در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر در سالن ایران خودرو به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با حاشیه‌هایی همراه بوده است.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، بر اساس گزارش ناظر این مسابقه و به دلیل رفتار ناشایست در جریان و بعد از مسابقه، دو بازیکن (جاوید اسمعیل‌زاده و مهدی رضایی)، مربی بدنساز (توحید اصغری)، سرمربی (ساسان خداپرست) و سرپرست (سالار پاسبانی) تیم آذرباتری ارومیه تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرد.

هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان، روز چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار در شهرهای یزد، اردکان، ارومیه، رامسر، قزوین و تهران پیگیری خواهد شد و تیم آذرباتری ارومیه میزبان فولاد سیرجان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول