اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بی اطلاعی مدیران نساجی از جدایی فکری/ شکایت باشگاه نساجی از باشگاه استقلال

مدیران باشگاه نساجی همچنان از حضور محمود فکری در استقلال بی خبر هستند و معتقدند هیچ مذاکره‌ای برای پیوستن مربی خود به آبی پوشان صورت نگرفته است.

بی اطلاعی مدیران نساجی از جدایی فکری/ شکایت باشگاه نساجی از باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه استقلال از ساعت 16 امروز نشستی را با محمود فکری برگزار کرده و با این مربی توافقات لازم را برای هدایت استقلال انجام دادند.

در این بین فکری برنامه‌های خود را به مدیران استقلال اعلام کرد اما مقرر شد مدیران این باشگاه نشستی را با مدیریت باشگاه نساجی برگزار کرده و رضایت آنها را جلب کنند.

از سوی دیگر با وجود اینکه خبر حضور فکری به عنوان سرمربی استقلال در رسانه ها مطرح شده مسئولان باشگاه نساجی از این توافق بی اطلاع هستند و بلافاصله برای شکایت از باشگاه استقلال اقدام کردند.

مدیران نساجی معتقدند باشگاه استقلال در حالی با مربی تحت قرارداد آنها قرارداد امضا کرده که این مربی با باشگاه نساجی قرارداد رسمی دارد و حتی این موضوع می تواند منجر به محرومیت فکری و باشگاه استقلال شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول