اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

آشوری: در پارالمپیک توکیو متوجه عقب‌ماندگی خود می‌شویم/ برخی کشورها تمرینات‌ خود را شروع کرده‌اند

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: وقتی پارالمپیک شروع شود، آن وقت متوجه خواهیم شد که خیلی از بقیه کشورها عقب خواهیم بود.

آشوری: در پارالمپیک توکیو متوجه عقب‌ماندگی خود می‌شویم/ برخی کشورها تمرینات‌ خود را شروع کرده‌اند

مهدی آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ والیبال نشسته اظهار داشت: امیدوارم بعد از انجام پروتکل‌های بهداشتی به نحو مطلوب، بتوانیم لیگ برتر را آغاز کنیم. برگزاری مسابقات امسال، تفاوتی با سالهای گذشته خواهد داشت. به خاطر اینکه نمی‌خواهیم تردد زیادی بین باشگاه ها وجود داشته باشد، فقط یک بازی رفت، یک بازی برگشت و مرحله پلی‌آف خواهد بود و دیدارها را به صورت متمرکز برگزار می‌کنیم.

 وی افزود: هفت باشگاهی که سال قبل در مسابقات حاضر بودند (شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، شهدای ششم بهمن آمل، پالایش نفت آبادان، ماشین سازی تبریز، مس شهربابک‌کرمان و ذوب آهن اصفهان) برای حضور در لیگ امسال اعلام آمادگی کردند.

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته عنوان کرد: آیین‌نامه تنظیم شده را نیز به تمامی باشگاه هایی که سال گذشته در لیگ حضور داشتند و باشگاه هایی که خواستار شرکت در لیگ برتر و لیگ یک هستند، ارسال کردیم. باشگاه هایی که خواستار شرکت در مسابقات هستند، تا آخر مهر ماه فرصت دارند تا آمادگی خود را اعلام کنند.

وی درباره اینکه برگزاری لیگ بستگی به اجازه ستاد مقابله با کرونا در ورزش دارد، یادآور شد: اگر وضعیت شهری سفید یا نارنجی باشد، ابتدا از محل برگزاری بازدید می‌کنیم. اگر پروتکل‌ها به خوبی رعایت شده بود، تایید برگزاری را می‌دهیم. به عنوان سازمان لیگ خیلی پیگیر بودم که کارها را انجام بدهیم و مسابقات را شروع کنیم. فقط منتظر مجوز ستاد مقابله با کرونا هستیم تا از نیمه دوم آبان ماه لیگ را شروع کنیم.

آشوری درباره اینکه بعد از مهیا شدن شرایط ایده‌آل مسابقات را برگزار خواهیم کرد، تاکید کرد: اگر معلولین بیشتر در صحنه باشند، بیشتر از آنها مراقبت خواهد شد. سعی می‌کنیم همه موارد بهداشتی رعایت شود تا کسی آسیب نبیند. زمین مسابقه را قبل و بعد از بازی ضدعفونی خواهیم کرد. کسانی که از طرف فدراسیون ورزش روی برگزاری مسابقات نظارت دارند، اگر شرایط ایمنی و بهداشتی را تایید نکنند، مسلماً دیدارها را انجام نمی‌دهیم چون سلامتی ورزشکاران مهمتر از هر چیز است.

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته در خصوص اینکه باید هر چه زودتر اردوها و مسابقات شروع شود، خاطرنشان ساخت: در این مدت که اردوی تیم ملی نداشتیم، کشورهای دیگر تمرینات‌ گروهی خود را شروع کردند. در این شرایط ترکیه مسابقاتی را برگزار کرد که طی سه مرحله از کشورمان درخواست داشت تا تیمی شرکت کند. باید خودمان را با این شرایط وفق بدهیم و برنامه ریزی صحیح داشته باشیم. ملی‌پوشان را باید در تمرینات و مسابقات داشته باشیم و با این وضعیت جلو برویم. وقتی پارالمپیک شروع شود، آن وقت متوجه خواهیم شد که خیلی از بقیه کشورها عقب خواهیم بود.

وی ادامه داد: می‌خواهیم یک شور و شوق ایجاد کنیم تا آمادگی ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی باعث شود تا در صحنه قهرمانی جهان و پارالمپیک که چند دوره به عنوان برترین تیم دنیا بودیم را حفظ کنیم. برای انجام این مهم باید مسئولان یک مقداری به ما کمک کنند تا شرایط فراهم شود و مسابقات‌مان را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول