اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ربانی: میرزاطبیبی می‌تواند المپیک بعدی سهمیه بگیرد/ رئیس آینده هدفش منافع دوومیدانی باشد

مربی موفق دوومیدانی گفت: رکورد دار پرش با نیزه دختران می‌تواند در المپیک بعدی سهمیه بگیرد.

ربانی: میرزاطبیبی می‌تواند المپیک بعدی سهمیه بگیرد/ رئیس آینده هدفش منافع دوومیدانی باشد

محسن ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد رکورد شکنی دوباره مهسا میرزاطبیبی در پرش با نیزه اظهار داشت: او در مرحله آخر لیگ هم عملکرد خوبی داشت. احساس می‌کردیم شاید باد و استرس تاثیرگذار باشد، اما خوشبختانه او به بلوغ خوبی رسیده و توانست باز هم رکوردش را ارتقا|ء دهد.

وی ادامه داد: روند موفقیت‌ها و رکوردهای او طوری است که می‌تواند در آینده به مدال آسیایی برسد، به شرط اینکه امکانات خوبی فراهم شود.

مربی پرش با نیزه ایران عنوان کرد: 5 سال است که پرش با نیزه دختران کارش را در کشور آغاز کرده و یکی دو سال هم است که نیزه‌ها به کشور وارد شده است. قبلا نیزه‌ای وجود نداشت و با حمایت باشگاه پلیمر خلیج فارس، این امکانات فراهم شد.

ربانی در مورد اینکه می‌توان به کسب سهمیه توسط این ورزشکار امیدوار بود یا خیر، گفت: برای المپیک توکیو امکان ندارد، چون رکورد ورودی 40، 50 سانت با رکورد میرزاطبیبی فاصله دارد، اما برای المپیک 2024 خیلی امیدواریم که این اتفاق بیفتد، چون تا آن زمان او به تجربیات خوبی دست پیدا کرده و ما هم هر کمکی از دست‌مان بربیاید، انجام می‌دهیم.

قهرمان سابق پرش با نیزه ایران در خصوص انتخابات فدراسیون دوومیدانی که قرار است 20 مهر برگزار شود، تاکید کرد: امیدوارم فردی انتخاب شود که اکثریت جامعه دوومیدانی را با خود همراه کند و به دور از علایق و منافع شخصی فقط موفقیت این رشته را مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول