اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

غیاثی: غریبه‌ها با چه جراتی دنبال ریاست دوومیدانی هستند؟/ اگر بیل زنید، باغچه خود را بیل بزنید

پیشکسوت دوومیدانی گفت: نمی‌دانم برخی افراد غریبه چطور و با چه شناختی به دنبال ریاست فدراسیون دوومیدانی هستند.

غیاثی: غریبه‌ها با چه جراتی دنبال ریاست دوومیدانی هستند؟/ اگر بیل زنید، باغچه خود را بیل بزنید

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد انتخابات فدراسیون دوومیدانی که قرار است فردا برگزار شود، اظهار داشت: مسائلی را دیدم که اصلا در شأن دو,میدانی نبود. در لیگ دیدم که نامزدها برای رایزنی آمده  و هر کسی به یک رئیس هیأت وعده و وعید می‌داد. متأسفانه برخی هم از رشته‌های دیگر می‌خواهند وارد دوومیدانی شوند که اصلا نمی‌دانند در این رشته چه خبر است. شما اگر بیل‌زن هستیدT باغچه‌ خودتان را بیل بزنید. چه کار به دوومیدانی دارید. 

وی ادامه داد: دوومیدانی به اندازه کافی بدبخت است و لازم نیست بدبخت‌ترش کنید. نمی‌دانم این افراد با چه مجوزی و به چه جرأتی وارد انتخابات می‌شوند. این رشته آدم‌های بزرگی دارد که به آنها توجهی نمی‌شود.

پیشکسوت و قهرمان اسبق دوومیدانی تأکید کرد: تمام این معضلات به چند سال گذشته باز می‌گردد که فردی آمد و این رشته را اسیر حواشی کرد. برای انتخابات فردا هم مطمئنا وعده هایی داده شده و رأی‌ها را تقسیم می‌کنند. متأسفانه برخی هیأت‌ها هم اسیر این وعدهها می‌شوند و به اشتباه فردی را انتخاب می‌کنند که به دوومیدانی ضربه می‌زند. کسانی که دوومیدانی‌کار نبوده‌اند، عرق نریخته‌اند و زحمت نکشیدند، می‌خواهند از این نمد برای خود کلاه ببافند.

وی ادامه داد: باید کسی بیاید که اهل دوومیدانی باشد. این رشته 24 ماده داشته و نیاز به تخصص دارد. علاوه بر اینکه باید مدیر باشند باید رشته را هم به خوبی بشناسد. امیدوارم فردا فردی انتخاب شود که خرد جمعی داشته باشد، کینه‌توزی نکند و برای او فقط منافع دوومیدانی مهم باشد.

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی برای تعیین رئیس فردا یکشنبه با حضور 7 نامزد برگزار خواهد شد. حضور برخی افراد بدنام و دلال در حمایت از یک نامزد خاص، حواشی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول