اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

چوپوموتینگ: به خاطر فلیک به بایرن آمدم

مهاجم جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید حرف های هانس دیترفلیک آنقدر صریح و روشن بودند که برای آمدن به جمع باواریایی ها متقاعد شد.

چوپوموتینگ: به خاطر فلیک به بایرن آمدم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم قهرمان فصل قبل اروپا و آلمان در واپسین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی خریدهای قابل توجهی کرد.

از جمله اریک ماکسیم چوپوموتینگ فوروارد باتجربه فصل قبل پاری سن ژرمن را به خدمت گرفت. این بازیکن تکنیکی قراردادش با پاریسی ها به اتمام رسیده و بازیکن آزاد بود و بایرن او را به عنوان فوروارد ذخیره روبرت لواندوفسکی به خدمت گرفت.

چوپوموتینگ 31 ساله در مصاحبه با بیلد عنوان کرد وقتی با فلیک، سرمربی سرخ پوشان قبل از توافق صحبت کرد، متقاعد شد و در نهایت تصمیم گرفت بازیکن بایرن شود.

او گفت: قبل از آنکه قراردادی امضا شود، مدت طولانی با سرمربی تیم صحبت کردم. او با من کاملا روشن صحبت کرد. گفت که دوست دارد در تیمش باشم و از همکاری با من خرسند می شود. حتی به من این نکته را یادآور شد که روبرت لواندوفسکی، فوروارد هدف شماره یک تیم است اما من هم برای او و تیم مهم خواهم بود. به این ترتیب تصمیم گرفتم بایرنی شوم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول