اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

امضای تفاهمنامه بین وزارت ورزش و گردشگری

در دومین روز از هفته تربیت بدنی با حضور مسعود سلطانی‌فر و علی اصغر مونسان ️مراسم امضا تفاهمنامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

امضای تفاهمنامه بین وزارت ورزش و گردشگری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دومین روز از هفته تربیت بدنی با حضور مسعود سلطانی‌فر و علی اصغر مونسان ️مراسم امضا تفاهمنامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

* مونسان: اشتراکات گردشگری و ورزش مغفول مانده 

مونسان در این نشست گفت: مشترکات زیادی بین وزارت ورزش و گردشگری وجود دارد. یکی از بخش‌های مهم ایجاد نشاط با برنامه‌های گردشگری و ورزش است. به نظرم اشتراکات مغفول مانده و باید آنها را فعال کنیم.

وی افزود: سند توسعه گردشگری توسط دولت ابلاغ شده است. گردشگری برای فعالیت نیاز به همکاری دستگاه‌های اجرایی دارد که یکی از آنها وزارت ورزش است. ما تلاش کردیم به گردشگری کشور تنوع دهیم و از بخش های مختلف استفاده کنیم. امیدوارم سند همکاری بتواند به حوزه ورزش و گردشگری کمک کند. 

وزیر ورزش هم در این نشست ابراز امیدواری کرد این تفاهمنامه باعث گسترش توسعه ورزش شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول