اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بلاتکلیفی فدراسیون پزشکی -ورزشی یکساله شد/خبری از انتخابات نیست

دقیقا یکسال از پایان کار غلامرضا نوروزی در فدراسیون پزشکی می‌گذرد و هنوز رئیس این فدراسیون مشخص نشده است.

بلاتکلیفی فدراسیون پزشکی -ورزشی یکساله شد/خبری از انتخابات نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دوره ۴ ساله غلامرضا نوروزی ۶ آبان سال گذشته به پایان رسید که وزیر ورزش و جوانان در حکمی مهرزاد خلیلیان را به عنوان سرپرست معرفی کرد.

بعد از حدود ۷ ماه، تیرماه امسال  ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون برگزار شد که خلیلیان با ثبت نام از سرپرستی کنار رفت و محمد اسدمسجدی امور کار را در دست گرفت.

* بلاتکلیفی یکساله شد

در حالی که حدود چهار ماه از زمان ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون می‌گذرد هنوز زمان برگزاری انتخابات اعلام نشده است.

با توجه به این که آبان ماه سال گذشته دوره چهار ساله نوروزی به پایان رسید این فدراسیون حدود یک سال است که در بلاتکلیفی به سر می برد.

با توجه به اتفاقات اخیر و بحران کرونا در کشور و همین طور درگیری فدراسیون پزشکی ورزشی با این شرایط، نیاز به حضور رئیس بیش از گذشته به سر می‌برد.

* بحران مالی دامنگیر پزشکی - ورزشی شد

این فدراسیون که همیشه با توجه به منابع درآمدی خود مشکل مالی را در طول چند سال گذشته احساس نمی‌کرد حالا به دلیل بالا رفتن ارز، افزایش هزینه‌های دوپینگ و همین طور مشکل کرونا با کاهش درآمد و با بحران مالی مواجه شده است به طوری که سرپرست فدراسیون در نشست ستاد کرونا در ورزش به طور رسمی خواستار کمک مستقیم به فدراسیون پزشکی ورزشی شده است.

از طرفی فدراسیون پزشکی - ورزشی مبلغ هنگفتی را برای آزمایش نمونه‌های دوپینگ به آزمایشگاه گلم ارسال کرده تا دوباره آنالیز نمونه‌ها که متوقف شده بود از سر گرفته شود.

* بحران کرونا و لغو تمامی مجامع

با توجه به افزایش شمار مبتلایان و وضعیت قرمز شهر تهران، با اعلام فدراسیون پزشکی - ورزشی تمامی مجامع فدراسیون‌های ورزشی که مستلزم حضور فیزیکی افراد باشد تا اطلاع ثانوی لغو خواهد شد.

همین موضوع باعث شد تا انتخابات فدراسیون شطرنج امروز برگزار نشود. با این شرایط مشخص نیست تکلیف فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند چه خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول