اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

علی نژاد: از جرئیات قرارداد مربی حدادی اطلاعی ندارم/ شروط فدراسیون جهانی جودو خلاف اساسنامه است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دو و میدانی از سوی وزارت ورزش حمایت ویژه ای می شود اما از جزئیات قراردادهای مربیان و ورزشکاران اطلاعی ندارم.

علی نژاد: از جرئیات قرارداد مربی حدادی اطلاعی ندارم/ شروط فدراسیون جهانی جودو خلاف اساسنامه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: گزارش حسابرس و بازرس فدراسیون برای دو سال گذشته ارائه شد و اعضای مجمع نظرات خود را گفتند. دوومیدانی رئیس خود را شناخته است و امیدواریم شرایط این رشته در آینده بهینه باشد. اگر دوومیدانی‌ شرایط خودش را پیدا کند، می‌تواند مدال آور باشد. 

وی در مورد اشکالات مالی به وجود آمده در مجمع گفت: این بحث ها روتین است و ما هم تذکرات لازم را می دهیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص بودجه دوومیدانی و وضعیت احسان حدادی عنوان کرد: قطعا وزارت حمایت ویژه‌ای از دوومیدانی دارد و جزو فدراسیون هایی است که بودجه بالایی می‌گیرد. حدادی هم مشکل خاصی ندارد. 

علی نژاد در مورد پول مربی حدادی که بدون قرارداد پرداخت شده است، گفت: در مورد جزئیات قراردادهای مربیان و ورزشکاران اطلاع ندارم و از خود فدراسیون بپرسید.

وی در مورد شرایط برگزاری اردوها در شرایط کرونایی عنوان کرد: یک ماه پیش مجوز گرفتیم که با شرایط بهداشتی اردوها برگزار شود و اینکه برگزار شود یا خیر، دیگر دست کادر فنی است.

علی نژاد در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون جودو تاکید کرد : بعد از تعلیق جهانی فدراسیون جودو، شکایت از طرف ایران به دادگاه عالی ورزش صورت گرفت و این دادگاه یک ماه به دو طرف مهلت داد که اختلاف ها را حل کنند، اما فدراسیون جهانی شروطی داشت که خلاف اساسنامه است و از این فرصت استفاده نشد و هر دو اعلام کردند که توافقی صورت نگرفت. منتظریم ببینیم چه اتفاقی می افتد. 

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص تعطیلی اردوی تیم ملی تیراندازی گفت: : اختلاف نظرهایی بین کادرفنی و ملی پوشان به وجود آمده است و ما هم در حال رایزنی هستیم که مشکل حل شود. مشکل لاینحلی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول