اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

آکادمی بین‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی میزبان دوره آموزشی فدراسیون افغانستان

رئیس کمیته آموزش، پژوهش و توسعه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری یک دوره آموزشی برای ورزشکاران افغانستان خبر داد.

آکادمی بین‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی میزبان دوره آموزشی فدراسیون افغانستان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مافیری، در راستای مذاکرات و توافقات اردیبهشت ماه سال جاری فی ما بین مسئولین فدراسیون موتورسواری و‌اتومبیلرانی کشورمان با رئیس فدراسیون افغانستان، کمیته آموزش و پژوهش اقدام به برگزاری یک‌دوره آموزشی ویژه ورزشکاران افغانستانی کرد.

بر این اساس شریعتی، سرپرست کمیته آموزش، پژوهش و توسعه فدراسیون اظهار داشت: با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده و درخواست رئیس فدراسیون افغانستان در خصوص برگزاری یک دوره آموزشی، کمیته آموزش فدراسیون اقدام به نام نویسی آنلاین ۷۲ ورزشکار افغانستانی کرد. در این دوره چهارگانه ورزشکارانی از استان های هرات، مزار شریف و کابل حضور خواهند داشت که این کلاس با توجه شرایط موجود به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم ادامه روند گسترش تعاملات و ارتباطاتمان با کشور های خارجی بتوانیم دوره بین المللی بیشتر برگزار کنیم و همچنین با بهره گیری از مدرسین خارجی مطرح بتوانیم سطح آموزشی این رشته ورزشی را بیش از پیش ارتقا دهیم و‌‌ در همین راستا مدرسین ایرانی با حضور در کشور های دیگر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول