اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پشت پرده اختلافات در هیات تیراندازی ایلام از زبان رئیس سابق

رئیس سابق هیات تیراندازی ایلام در خصوص حاشیه‌های انتخابات صحبت‌هایی مطرح کرد.

پشت پرده اختلافات در هیات تیراندازی ایلام از زبان رئیس سابق

کبری غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حاشیه‌های انتخابات تیراندازی اظهار داشت: ۱۰ ماه است که هیات ایلام با سرپرست اداره می‌شود. از زمانی که مسئولیت هیات را برعهده گرفتم هیچ امکاناتی نداشتیم و حتی هیات پولی هم نداشت اما من به هر دری زدم، با اتوبوس به تهران آمدم تا توانستم زمین بگیرم.

وی افزود: دوره چهار ساله‌ام به پایان رسیده و معمولاً به این صورت است که سرپرست را به رئیس هیات می‌دهند اما در استان ما اتفاقات دیگری رخ داد. با توجه به اینکه من در مجمع قزوین صحبت کردم و گفتم اعتباری به استان ما نداده اند به نظر می رسد به رئیس فدراسیون برخورده است.

رئیس سابق هیات ایلام با اشاره به اینکه برنامه های لازم را برای برگزاری انتخابات انجام داده تصریح کرد: من بهمن ماه سال گذشته فراخوان را انجام دادم. قرار بود قبل از سال جدید انتخابات برگزار شود اما بحث کرونا مطرح شد. اواخر فروردین همچنان به بچه ها آنلاین تمرین می‌دادم، کسی هم چیزی نگفته بود که من دیگر مسئولیت هیات را برعهده ندارم.

غیاثی ادامه داد: قرار بود برای آرمینا صادقیان ملی‌پوش المپیکی کشورمان ساچمه تهیه کنم به همین دلیل به مدیرکل استان پیام دادم که برای کارهای لازم به استادیوم بروم اما زمانی که به استادیوم رفتم، حراست اعلام کرد من حق ورود ندارم و همان حراست مسئول سرپرست هیات شده بود. حتی با مدیرکل صحبت کردم گفت من نمی‌دانم. زمانی که به خانه آمدم گریه کردم! من از سال ۷۴ در تیراندازی بودم، مدرک داوری و آسیایی دارم، ۵۰ ورزشکار تحویل تیم ملی دادم، ۱۶ سال مربی ملی بودم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با صبوری سرپرست جدید هیات صحبت کرده خاطرنشان کرد: من با او تماس گرفتم و قضایای رخ داده را گفتم اما او حرف‌هایی به من زد و تاکید کرد توانایی اداره هیات را ندارم و باید از نامزدی کنار بروم. من به او گفتم این حرف‌ها چیست؟ ما باید با هم کار کنیم.

غیاثی یادآور شد: اردیبهشت ماه به من نامه زدند که تمام اسناد را تحویل بدهم. چندین سلاح تهیه کرده بودم که همه اسناد را تحویل دادم. یکی از ورزشکاران هم از این موضوع فیلم گرفته بود اما صبوری همه آنها را پاک کرد، در ادامه به من گفتند تو چیزی به ما تحویل نداده‌ای. از من به وزارت ورزش شکایت کردند و حراست گفت اموال و وسایل را تحویل نداده‌ام. به من گفتند تا زمانی که از کاندیداتوری انصراف ندهم وضع همین است.

رئیس سابق هیات ایلام همچنین درباره برگزاری مجمع انتخاباتی و اینکه اعلام شده جواد فروغی و آرمینا صادقیان نمی‌توانند در مجمع حضور داشته باشند تصریح کرد: گفتند آنها ساکن ایلام نیستند در حالیکه آرمینا فقط برای مسابقات به تهران می‌رود، البته فروغی همسر و فرزندش را به تهران برده و در تهران ساکن شده است. اگر این ورزشکاران ایلامی نیستند چرا مدیر کل بارها به آنها افتخار کرده و بهترین مدیر شده است؟ من درباره اتفاقات رخ داده به بازرسی هم شکایت کرده‌ام. صادقیان و فروغی متولد ایلام هستند باتوجه به اینکه قرار است آنها در انتخابات به من رای دهند، صلاح دانستند آنها در مجمع نباشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول