اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قربانی: با طرح مسائل بی ارزش شایستگی های سایپا را کم نکنند/ باید به لیست اسکوچیچ احترام گذاشت

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: ارزش ندارد با گفتن برخی حرف ها بخواهند شایستگی تیم ما را کم کنند بلکه باید به این توجه شود که تیم جوان سایپا بازی خیلی خوبی را مقابل قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر انجام داد.

قربانی: با طرح مسائل بی ارزش شایستگی های سایپا را کم نکنند/ باید به لیست اسکوچیچ احترام گذاشت

پیروز قربانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا پس از تساوی در دیدار هفته اول این تیم با پرسپولیس اظهار داشت: امسال تغییر ذهنیت و نگرشی داشتیم که جواب دادن آن نیاز به زمان دارد. خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب در اختیار کادرفنی بوده و نکاتی که به آنها گفتیم را پیاده کردند. بازی اول مان را هم خیلی خوب انجام دادیم.

وی افزود:  برخلاف نظر خیلی ها، تیم سایپا مقابل پرسپولیس فوتبال کاملا پایاپایی انجام داد. اگر موقعیت گل دو تیم را کنار هم قرار بدهیم مشخص می شود فرصت های سایپا برابر پرسپولیس که از نظر من از لحاظ فنی و انفرادی بهترین تیم ایران است، مساوی بود.

مربی تیم سایپا درباره درخشش محمد حسین اکبر منادی در بازی با پرسپولیس گفت: به این دلیل منادی را برای پست دروازه بانی انتخاب می کنیم که بتواند موقیت های حریف را بگیرد. به نظر من سه توپ پشت هجده قدمی که وی گرفت خیلی بولد شد اما حسین دو توپ دیگر را هم مهار کرد. سایپا هم سه موقعیت خیلی خوب داشت و حامد لک در یکی دو صحنه فرصت های خوبی را گرفت.

قربانی تصریح کرد: به همین دلیل نباید عملکرد خوب منادی را برای متوقف شدن پرسپولیس مقابل سایپا بولد کنیم. شاید تنها دلیل اینکه عملکرد دروازه بان ما به چشم آمد این بود که شوت های حریف در چارچوب بود و منادی به خوبی کار کرد اما موقعیت های سایپا در چارچوب نبود در غیر این صورت بازی و فرصت های دو تیم برابر بود. مهم این است تیم جوان ما مقابل تیم خوب پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی کم نیاورد.

وی درباره بالا رفتن انتظارها از بازیکنان جوان سایپا گفت: سال گذشته ابراهیم صادقی و باشگاه سایپا به معنی واقعی جوان گرایی کردند و مثل خیلی ها شعار ندادند بلکه این موضوع را در عمل اثبات کردند. امسال باید جوان های ما از موقعیتی که در اختیارشان قرار گرفته استفاده کنند. تیم خوب و پرمایه ای داریم و امیدوارم با نتایج خوبی که در طول فصل کسب می کنیم به آنچه لیاقت و شایستگی اش را دارند دست پیدا کنند.

مربی تیم سایپا درباره اینکه خیلی از پرسپولیسی ها دلیل اخراج کمال کامیابی نیا را سر و صدای زیاد نیمکت نشین های سایپا می دانند، توضیح داد: اگر اینگونه باشد خیلی خوب است. تیم ما جوان است و برای 90 دقیقه بازی بابرنامه وارد زمین شده است. مربی هم باید بازیکنان را نسبت به وظایف شان آگاه کند زیرا شاید برخی مواقع نکات مدنظر کادرفنی را فراموش کنند. اینکه با صدای بلند تیم را هدایت می کنیم به معنی ضعف تیم مان نیست بلکه فاکتور مثبتی است.

قربانی ادامه داد: باید قبول کنیم خطای دوم کامیابی نیا کارت داشت و اینگونه نبوده که داور به دلیل صدای ما بخواهد وی را اخراج کند اما به نظر من نباید به این موضوع بپردازیم بلکه باید به این توجه شود که تیم جوان سایپا بازی خیلی خوبی را مقابل قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر انجام داد. ارزش ندارد با گفتن برخی حرف ها بخواهند شایستگی تیم ما را کم کنند.

وی درباره بازی بعدی سایپا مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: تمام تیم ها قابل احترام هستند و ما هم بازی به بازی براساس استراتژی های طراحی شده خودمان جلو می رویم. نفت مسجد سلیمان هم میزبان است و شرایطش نسبت به دیدار قبلی این تیم با تراکتور متفاوت است. اینکه این تیم پولدار است یا خیر به ما ارتباطی ندارد بلکه مسائل فنی را مدنظر قرار داده و براساس آن برنامه ریزی می کنیم. برای هر بازی استراتژی خاصی داریم و امیدوارم تا پایان فصل برهمان اساس جلو برویم.

دستیار ابراهیم صادقی درباره آخرین وضعیت حسین ماهینی و مجید علیاری که در بازی با پرسپولیس دچار مصدومیت شدند، اظهار داشت: مقداری شرایط زمین و مقداری هم شرایط کرونا در این موضوع تاثیرگذار بوده است. البته تغییر سبکی در کار تمرینی و بازی خودمان داشتیم که بدن بازیکنان برای هماهنگی با آن نیاز به زمان دارد. آنها باید این مسائل را تحمل کنند و در ادامه شرایط خیلی بهتر می شود. درباره اینکه آیا به بازی بعدی ما با نفت مسجد سلیمان می رسند باید با کادرپزشکی صحبت کنیم اما امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

قربانی درباره برنامه های کادرفنی سایپا برای استفاده از محسن مسلمان و رساندن وی به شرایط ایده آل قبلی اش گفت: طبیعتا وقتی مسلمان را جذب کردیم هدف مان این بود از توانایی های فنی اش استفاده کنیم و امیدوارم فضایی فراهم شود که بتواند به شرایط خوب دو سه سال قبلش بازگردد. از محسن انتظار داریم به تیم ما کمک کند.

وی درباره احتمال حضور رضا شکاری یا سایر نفرات در تیم سایپا عنوان کرد: هنوز صحبتی درباره شکاری نداشته ایم اما می خواهیم یک بازیکن دیگر جذب کنیم.

مربی تیم سایپا درباره هدف گزاری این تیم در لیگ بیستم گفت: هدف ابتدایی ما این است که سایپا تیم قابل احترامی باشد که خوب فوتبال بازی می کند. طبیعی است از لحاظ نتیجه گیری هم اهداف طراحی شده کادرفنی سایپا با سال قبل متفاوت است و درصدد هستیم به آن برسیم.

قربانی درباره ارزیابی اش از فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران توضیح داد: به هر حال وقتی اسکوچیچ را انتخاب کرده ایم باید به وی اعتماد کنیم. قطعا این مربی براساس تفکرات خودش نفراتی را انتخاب کرده است. چندان در جریان لیست تیم ملی نیستم اما باید به دیدگاه سرمربی تیم ملی برای دعوت از بازیکنان احترام بگذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول