اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

دپای تا پایان فصل فروشی نیست

باشگاه فوتبال المپیک لیون تصمیمی برای فروش ممفیس دپای در میانه فصل ندارد.

دپای تا پایان فصل فروشی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، در رسانه های اروپایی مرتب گزارش شده که بارسلونا در تدارک جذب دپای از المپیک لیون در نقل و انتقالات زمستانی است اما باشگاه فرانسوی فروش مهاجم هلندی اش را در برنامه ندارد.

ژان میشل آئولا، مدیر المپیکی ها در مصاحبه ای با RMC در این باره موضع باشگاهش را مشخص کرد.

او گفت: فکر می کنم ممفیس می تواند المپیک را به نتایجی برساند که باشگاه دنبالش است. من اولین نفری بودم که گفتم دپای به بارسلونا نخواهد رفت.

وی افزود: ظاهرا آدم های که خارج از باشگاه هستند، به حرفم گوش ندادند. آنها حرف خودشان را می زنند اما ما هم برنامه ای برای بازیکن خود داریم. این که او را حداقل تا پایان فصل حفظ می کنیم.

این مقام ادامه داد: می خواهیم در فصل جاری تا جایی که امکانش باشد، موفق عمل کنیم.لیون شروع فصل ضعیفی داشته اما ما این موقعیت را داریم که بهتر و بهتر شویم. برای این منظور از دپای استفاده می کنیم. پس او را تا پایان فصل نگه می داریم.

دپای که در گذشته برای آیندهوون و منچستریونایتد بازی کرده، از سال 2017 تاکنون در 109 بازی برای المپیکی ها حضور داشته که 47 گل زده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول