اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

میرشفیعی: به دنبال برگزاری اردوی متمرکز پاراوزنه‌برداری هستیم/تمرین تیراندازی 10 متر را انجام می دهم

دبیر انجمن پاراوزنه‌برداری گفت: پیشنهاد داده‌ایم تا شش وزنه‌بردار در اردوی متمرکز حضور پیدا کنند و رکورد‌های خود را افزایش دهند.

میرشفیعی: به دنبال برگزاری اردوی متمرکز پاراوزنه‌برداری هستیم/تمرین تیراندازی 10 متر را انجام می دهم

محمدرضا میرشفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری تمرینات این روزهایش، اظهار داشت: هر روز به طور مرتب و منظم تمرین تیراندازی خود را دارم. هفته‌ای یک بار هم به سالن‌های تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی می روم و تمرینات تخصصی تیراندازی 50 متر را زیر نظر استاد حسین امیری پیگیری می‌کنم. برای تمرین 50 متر آن‌چنان فشنگ زیادی ندارم ولی هر وقت که چند فشنگ گیر بیاورم، تمریناتم را ادامه می‌دهم. به هر حال اکثر تمرینم روی فاصله 10 متر است.

دبیر انجمن پاراوزنه‌برداری درباره برنامه تمرینی وزنه‌برداران نیز عنوان کرد: تمرین وزنه‌برداران المپیکی به صورت انفرادی در شهرهای‌شان ادامه دارد. چون امکانات در تهران فقط در سالن تمرینی زنده یاد سیامند رحمان وجود دارد، روح الله رستمی و نادر مرادی با رعایت نکات بهداشتی تمرینات‌شان را زیر نظر علی اصغر رواسی سرمربی تیم ملی انجام می‌دهند. از چند روز قبل هم امیر جعفری به این تمرینات اضافه شده است.

وی در مورد برنامه آینده وزنه‌برداران پارالمپیکی کشورمان نیز گفت: پیشنهاد داده‌ایم تا شش وزنه‌بردار در اردوی متمرکز حضور پیدا کنند و رکورد‌های خود را افزایش دهند. هنوز با برگزاری این اردو موافقت نشده است. 

میرشفیعی در خصوص برنامه‌های تیم ملی پاراوزنه‌برداری جوانان هم تاکید کرد: احتمالا رکوردگیری برای تیم ملی جوانان در نظر بگیرم و اگر شرایط از لحاظ کرونا بهتر شود این رکوردگیرری دو روزه برگزار خواهد شد.

دبیر انجمن پاراوزنه‌برداری درباره برگزاری رقابتهای کشوری هم خاطرنشان کرد: مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی کشور را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که قرار است طی روزهای 8 تا 12 اسفند ماه، تحت نظر  IPC برگزار شود. انجام این مسابقه گام الزامی برای تیم ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول