اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی: به خاطر بازیکن غیر بومی نباید مس را تحت فشار گذاشت/مجبوریم در تهران تمرین کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: تیم صنعت مس رفسنجان در شرایط خوبی است و در بازی بعدی بهتر خواهیم بود.

ربیعی: به خاطر بازیکن غیر بومی نباید مس را تحت فشار گذاشت/مجبوریم در تهران تمرین کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی اظهار  داشت: تیم صنعت مس رفسنجان در شرایط خوبی است و در بازی‌های بعدی شرایط تیم بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه سال گذشته تیم مس رفسنجان دوهفته قبل از شروع مسابقات تیم بسته شد و راهی مسابقات لیگ دسته اول شد، ادامه داد: در آخر توانستیم سه هفته زودتر قهرمان و به لیگ برتر صعود کنیم.

ربیعی تصریح کرد: شرایط لیگ برتر با لیگ دسته اول فرق دارد و همه تیم‌های لیگ برتری از بهترین‌های فوتبال ایران هستند و باید با قدرت و با کیفیت فنی بالا در مقابل تیم‌ها رقابت کنیم.

وی به بازی با استقلال اشاره کرد و گفت: استقلال تهران یک تیم قوی و پرمهره لیگ برتر است و در نیمه اول هدف حفظ توپ و کنترل بازی بود و در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم و در نهایت با اشتباه بازیکنان با دو گل شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: ما هنوز در اول راه هستیم و نباید ناامید شویم و مس رفسنجان روز به روز بهتر خواهد شد.

وی بیان کرد: هدف همه تیم‌هایی که برای بار اول به لیگ برترصعود می‌کنند، حفظ بقا در لیگ است و من و همه عوامل تیم در تلاشیم تا در لیگ برتر بمانیم.

ربیعی تصریح کرد: باشگاه مس رفسنجان باید از پایه برای آینده فوتبال و جذب بازیکن به رده‌های بالاتر تلاش و استعدادیابی کند. در سال گذشته در لیگ دسته اول ۹ بازیکن بومی در تیم بود و امسال ۶ بومی بازیکن در تیم حضور دارند.

وی افزود: بازیکن بومی که قدرت فنی بالا و کیفیت بازی در لیگ برتر را داشته باشد با نظر بنده و کادر فنی بازی خواهد کرد.

ربیعی اظهار داشت: همه تیم‌های لیگ برتر بیشترین بازیکنان غیربومی را در تیم دارند فقط تیم مس رفسنجان بازیکن غیر بومی جذب نکرده که امروز بخواهیم ذهن مردم را درگیر این انتقادها کنیم و تیم مس را تحت فشار قرار دهیم.

ربیعی در مورد اینکه چرا تیم در تهران تمرین می‌کند، گفت: در شهر رفسنجان زمین چمن طبیعی استاندارد به جز یک زمین چمن در یکی از روستاهای شهر وجود ندارد و مجبوریم برای تمرین در تهران تمرین کنیم تا در آینده‌ای نزدیک به همت شرکت ملی مس زیرساخت‌های ورزشی شهر فراهم شود.

مربی تیم صنعت مس رفسنجان تصریح کرد: اولویت اول تیم در رقابت‌های لیگ برترماندن است و این قول را خواهم داد در پایان فصل در مس رفسنجان در رتبه خوبی در جدول قرار بگیرد.

به گزاش فارس، تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان دومین بازی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال روز جمعه 30 آبان ماه میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول