اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

معاون باشگاه مس رفسنجان: مقابل هیچ تیمی دست و پا بسته نخواهیم بود

معاون فنی باشگاه فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: تیم ما مقابل هیچ تیمی دست و پا بسته نخواهد بود.

معاون باشگاه مس رفسنجان: مقابل هیچ تیمی دست و پا بسته نخواهیم بود

علی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در حال حاضر در آمادگی خوبی به‌سر می‌برد و از یک هفته پیش تمرین‌ها در رفسنجان انجام می‌شود و بچه‌ها با زمین خودمان آشنایی پیدا کردند.

معاون فنی باشگاه فوتبال صنعت مس رفسنجان با بیان اینکه امسال دیدگاه‌ها و نگاه به تیم متفاوت‌ از سال قبل است، افزود: سال گذشته مس رفسنجان 26 هفته صدر جدول لیگ دسته اول بود و همه توقع دارند امسال هم مانند سال قبل باشد و همه تیم‌های لیگ برتر را بزند و نتیجه بگیرد، در حالی که لیگ برتر فرق دارد و باید صبوری کرد.

وی تصریح کرد: امسال سعی می‌کنیم تیم قابل احترامی در کشور  باشیم و نتایج خوبی بگیریم، در این راستا انگیزه بسیار خوب و بالایی در تیم وجود دارد.

علیزاده ادامه داد: با تلاش فراوان توانستیم شرایط میزبانی را که خیلی سخت بود بگیریم و ورزشگاه شهدای صنعت مس را به استاندارد لازم برسانیم.

وی در خصوص اقامت تیم گل‌گهر در هتل محل اقامت تیم مس و رفتن رفسنجانی‌ها به کرمان با وجود میزبانی، گفت: بر اساس مصوبات قانون میزبانی، تیم میزبان باید بهترین هتل شهر را در اختیار تیم میهمان قرار دهد و با توجه به اینکه هتل جهانگردی ظرفیت تیم را نداشت به کرمان رفتیم.

معاون فنی باشگاه فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی در حال تجهیز است و از هفته‌های آینده خودمان یا تیم میهمان در این هتل اقامت خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه گل‌گهر از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر کشور است و مربی باهوش و باتجربه‌ای دارد و نسبت به سال قبل قوی‌تر شده و مهره‌های قوی‌تری جذب کرده اذعان کرد: اما مس رفسنجان در مقابل هیچ تیمی دست و پا بسته نخواهد بود.

علیزاده متذکر شد: با توکل به خدا و با عزم جدی که بچه‌های مس رفسنجان دارند فردا مقابل گل‌گهر حاضر می‌شویم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال مس رفسنجان فردا در ورزشگاه شهدای صنعت مس میزبان گل‌گهر سیرجان است.

انتهای پیام/80016/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول