اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کاوانی اریک کانتونای امروز منچستریونایتد است

سرمربی منچستریونایتد به تمجید از ستاره اروگوئه‌ای خود پرداخت و او را «اریک کانتونای» تیم خود نامید.

کاوانی اریک کانتونای امروز منچستریونایتد است

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد هم اکنون بازیکنان جوانی در ترکیب خود دارند که راه طولانی را پیش روی خود می‌بینند. حضور یک بازیکن با تجربه و یک الگو می‌تواند به بازیکنانی چون میسون گرین‌وود 19 ساله، براندون ویلیامز 20 ساله و ارون وان‌بیساکا 22 ساله کمک شایانی کند.

با اینکه هنوز کاوانی به خوبی انگلیسی صحبت نمی‌کند ولی به عقیده سرمربی منچستریونایتد او به مانند اریک کانتونا شده است.

اوله‌گونار سولسشر اظهار داشت: ادینسون تجربه بالایی در فوتبال دارد. چالش زبان باعث شده تا او به خوبی نتواند با بازیکنانی چون میسون و براندون ارتباط برقرار کند ولی در حال یادگیری زبان است و همان تعهدش می‌تواند همه چیز را نشان دهد. او هر روز تمرینات پرتلاش است و چنین فردی در تیم می‌تواند کمک شایانی به تیم بکند.

سولسشر گفت: در تیم، شما نیازمند ترکیبی از بازیکنان هستید. ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان زیرا بازیکنان جوان به دنبال الگو در تیم می‌گردند. در تیم کنونی ما بازیکنان مسن زیاد نداریم و الگوی بازیکنان ما خوان ماتا، نمانیا ماتیچ، دیوید دخه‌آ و کاوانی هستند که همه بالای 30 سال سن دارند.

وی ادامه داد: به همین خاطر حضور ادینسون کاوانی به ما کمک زیادی می‌کند زیرا او تجربه به تیم ما اضافه می‌کند. او بازیکن مهمی برای منچستریونایتد محسوب می‌شود. من به جوان‌گرایی علاقه دارم ولی تجربه نیز در تیم نیاز است که حضور کاوانی در اینجا به همین خاطر است.

به عقیده سولسشر کاری که کانتونا در کلاس 92‌هایی انجام داد را کاوانی می‌تواند در منچستریونایتد کنونی انجام دهد و به الگویی در تیم بدل شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول