اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکن آلومینیوم:گل سپاهان در ابتدا آفساید بود و بعد از آن با خطازده شد

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازیکن سپاهان در آفساید توپ را ارسال کرد و شهباززاده هم از پشت بازیکن ما را با تکل زد.

بازیکن آلومینیوم:گل سپاهان در ابتدا آفساید بود و بعد از آن با خطازده شد

پوریا آریاکیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی دوم آلومینیوم اراک مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: در این بازی خیلی خوب بازی کردیم. در نیمه اول سوار بازی بودیم و یکی دو موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم اما در نیمه دوم به خاطر اشتباه داور گل خوردیم. بعد از آفساید بازیکن سپاهان هم فکر می‌کنم هنگام گلزنی روی رامتین سلیمان‌زاده خطا شد که داور ندید.

وی ادامه داد: البته این طبیعی است که در زمین حریف یکسری خطاها گرفته نشود. ابتدا بازیکن سپاهان در آفساید توپ را ارسال کرد و قبل از گل زدن هم روی بازیکن ما خطا شد. فکر می‌کنم داور فقط می‌خواست ببیند سرنوشت توپ چه می‌شود! هنگام گل زدن، سجاد شهباززاده از پشت بازیکن ما را با تکل زد که داور خطا نگرفت و عجیب بود. بعد از آن هم بدشانسی آوردیم و 10 نفره شدیم.

آریاکیا در مورد اینکه آلومینیوم در دو هفته متوالی 10 نفره می‌شود و آیا این تیم کمی عصبی است، گفت: نه، عصبی نیستیم. شرایط بازی باعث می‌شود این اتفاقات بیفتد. تیمی که گل می‌خورد تحت فشار قرار می‌گیرد و می‌خواهد حمله کند تا گل خورده جبران شود. ما در این بازی می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم و تیم مغلوب نبودیم.

آریاکیا در مورد شرایط حال حاضر آلومینیوم تصریح کرد: تیم ما چون نفرات جدید زیادی مثل خودم که دقیقه 90 اضافه شدم، دارد  باید به هماهنگی بیشتری برسد اما شرایط رفته رفته خوب می‌شود. بازیکنان شناخت بهتری از هم پیدا می‌کنند و هماهنگ‌تر می‌شوند. شرایط تیم صددرصد بهتر می‌شود، مقابل سپاهان هم نسبت به بازی اول مقابل نساجی و با توجه به آن اتفاقاتی که افتاد، سرحال‌تر بودیم و کیفیت بهتری داشتیم.

وی در مورد کارکردن با رسول خطیبی اظهار داشت: خدا را شکر اختلاف نظراتی که وجود داشت حل شده، رسول خطیبی به تیم برگشت، بازیکنان مدنظرش را جذب کرد و مشغول کار هستیم. تلاش می‌کنیم آن چیزی را که سرمربی می‌خواهد در زمین پیاده کنیم. من با رسول خطیبی کار نکرده بودم اما رزومه او نشان می‌دهد که چقدر توانمند است. باید به کادر فنی و ما بازیکنان فرصت داده شود تا تیم به هماهنگی لازم برسد.

آریاکیا در مورد اینکه آیا آلومینیوم از بازی این هفته استارت امتیازگیری را خواهد زد عنوان کرد: امیدواریم و برای این اتفاق تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم. ما به اصفهان هم برای کسب امتیاز رفته بودیم. می‌دانستیم اگر سپاهان را در نیمه اول نگه داریم، می‌توانیم در نیمه دوم به گل برسیم. با این حال در نیمه اول هم موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم، امیدواریم در بازی بعدی بتوانیم دست پُر از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به مس رفسنجان حریف بعدی آلومینیوم افزود:‌ من با محمد ربیعی کار کرده‌ام. او مربی خوبی است که بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. البته در هفته‌های اول نمی‌شود شناخت خوبی از  تیم‌ها پیدا کرد. الان جدول لیگ برتر کاذب است و از هفته چهارم-پنجم به بعد عیار تیم‌ها مشخص می‌شود. با اینحال مس رفسنجان تیم خوبی است و قطعا در ادامه می‌تواند به موفقیت برسد. تلاش می‌کنیم که اولین سه امتیازمان را در بازی با این تیم به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول