اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

توضیحات اصفهانیان در مورد معرفی داوران بین المللی به فیفا

سرپرست کمیته داوران فدراسیون توضیحاتی را درباره معرفی اسامی داوران بین المللی به فیفا ارائه کرد.

توضیحات اصفهانیان در مورد معرفی داوران بین المللی به فیفا

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در این باره عنوان کرد: با توجه به اینکه تمام مصوبات کمیته داوران در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بررسی و نهایتا تصمیم گیری می شود بر همین اساس پس از جلسات متعدد کمیته داوران در خصوص معرفی داوران بین المللی بررسی های کامل و اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

وی اضافه کرد:با توجه به پیشنهادات ارائه شده توسط کمیته داوران و براساس مصوبه هیات رییسه و تاکیدات سرپرست فدراسیون مقرر گردید با اخذ استعلام توسط دبیرکل از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا متعاقبا دپارتمان بین الملل فدراسیون لیست نهایی داوران بین المللی را به فیفا اعلام کند و کلیه سوابق نزد کمیته داوران و دپارتمان بین الملل موجود است.

اصفهانیان خاطر نشان کرد: با توجه به نظرات محترم اعضای کمیته، از داوران واجد شرایط برای حضور در لیست بین المللی آزمون های لازم گرفته و با در نظر گرفتن عملکرد داوران ترتیب آنها را در لیست مشخص کردیم و براساس آن اسامی داوران بین المللی به فیفا معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول