اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مرزبان: نوید روزهای بهتر را به هواداران سپاهان می دهم

مربی تیم سپاهان گفت: به خوبی به قدرت تیم تراکتور واقف هستیم و برابر این تیم بازی سختی را پیش رو داریم.

مرزبان: نوید روزهای بهتر را به هواداران سپاهان می دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور اظهار داشت: خیلی خوشحالم بعد از مدت‌ها به تبریز آمدم و فردا بازی سوم تیم سپاهان در لیگ است و به خوبی به قدرت تیم تراکتور واقف هستیم و می‌دانیم که این تیم کیفیت و بازیکنان خوبی دارد و با اینکه در 2 بازی قبلی تراکتور تنها 2 امتیاز گرفته است، اما واقف هستیم کار سختی را برابر این تیم پیش رو داریم و امیدوارم بازی تراکتور با سپاهان برای بینندگان تلویزیونی بازی زیبایی باشد.

وی گفت: محرم نویدکیا در خارج از فوتبال ایران بازی کرده و با فوتبال بین‌المللی و اروپا آشنا است و تنها اعتقادش به فوتبال مالکانه نیست و فوتبال در شرایط خاص به برنامه های ویژه‌ای نیاز دارد و در همه زمینه‌ها کار کردیم و سرعت انتقال بازی برای ما اهمیت دارد و در کنار آن فوتبال مالکانه و فوتبال روز دنیا عرصه می کند، از سوی سرمربی تیم مطرح شده و روی آن کار کردیم.

مربی تیم سپاهان گفت: زمان زیادی نداریم و باید هر هفته کیفیت خوب تیمی را داشته و نوید روزهای بهتر را به هواداران تیم سپاهان داده و سعی می کنیم از مدعیان لیگ در مسابقات امسال باشیم.

وی تصریح کرد: برای بازی مقابل تراکتور محرومی نداشته  و تمامی محرومان تیم به بازی رسیده و باید ببینم با نظر کادر پزشکی کدام از این بازیکنان شرایط بازی را خواهند داشت.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول