اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اصغری‌گنجی: کار با ورزشکاران جانباز و معلول افتخار است/ بستر مناسبی برای تمرین پارالمپیکی در کیش وجود دارد

بدنساز تیم ملی پاراتیروکمان گفت: بدنسازی کار تخصصی است اما اراده و جدیت ورزشکاران جانباز و معلول ستودنی است و آنها به معنی واقعی کلمه، فعل خواستن را معنا کردند.

اصغری‌گنجی: کار با ورزشکاران جانباز و معلول افتخار است/ بستر مناسبی برای تمرین پارالمپیکی در کیش وجود دارد

سعید اصغری‌گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به تمرین ملی‌پوشان پاراتیروکمان در دوران کرونایی، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعویق در زمان برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک، به نوعی یک شوک برای جامعه ورزشی جهانی بود. اما قاعدتاً باید بستری فراهم می‌شد که تمرینات ورزشکاران در جهت حفظ آمادگی برای شرکت در این بازی‌ها انجام شود. اکثر کشورها بعد از مدت کوتاهی نسبت به برگزاری تمرینات ورزشکاران اقدام کردند که ما هم بالطبع نباید از حریفان‌مان عقب می‌افتادیم و باید تمرینات را آغاز می‌کردیم.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌ها و شرایط قرنطینه‌ای، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون تیروکمان و کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفتند ملی‌پوشان به صورت مجازی و آنلاین تمرینات را ادامه دهند و  با مربیان‌شان در ارتباط باشند. در این مدت چند ماهه ورزشکاران به همین صورت زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

 اصغری‌گنجی در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین در جزیره کیش، عنوان کرد: با توجه به ماهیت و شرایط رشته تیروکمان درگیری فیزیکی بین ورزشکاران وجود ندارد. از این رو بعد از چند ماه و برابر با مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان، مقرر شد که اردوهای تیم ملی پاراتیروکمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. چون شرایط آب و هوای جزیره کیش، بسیار مناسب است، تصمیم گرفته شد تا اردوها در این جزیره برگزار شود. بر همین اساس از زحمات کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون تیراندازی با کمان و  مسئولان جزیره کیش که بستر مناسبی را برای برگزاری با کیفیت اردوها در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی فراهم کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم. 

اصغری گنجی در پاسخ به این سوال که آیا کار با ورزشکاران جانباز و معلول سخت است، گفت: چندین سال افتخار این را دارم که در خدمت ورزشکاران برتر دنیا هستم. کاملا طبیعی است کار با این عزیزان به خاطر شرایط جسمانی‌شان سخت باشد. بدنسازی کار تخصصی است اما اراده و جدیت ورزشکاران جانباز و معلول ستودنی است و آنها به معنی واقعی کلمه، فعل خواستن را معنا کردند. آنها به همه نشان دادند که معلولیت هیچ وقت محدودیت نیست. همه این عزیزان جز قهرمانان جهان و پارالمپیک هستند در همه رویدادها خوش درخشیدند و با تمام توان برای اهتزاز پرچم مقدس کشورمون تلاش می‌کنند. بنده افتخار می‌کنم که در خدمت این عزیزان هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول